מעיין אדם עוברת את התקופה הקשה בחייה לאחר שאיבדה את אחותה הקטנה מפל שנרצחה בטבח האיום במסיבה ברעים. אדם, שיתפה את עוקביה בהתכתבות עם מפל ז"ל ברגעים שלפני האסון הנורא כשהיא מנסה לשלוח כוחות צה"ל לכיוונה ללא הצלחה. 

בימים שלאחר הטבח, פנתה הכוכבת אל הקהל בבקשה מיוחדת לעזור לה למצוא טבעת שקנתה לאחותה הקטנה שענדה אותה בזמן המסיבה: "אולי זו בקשה שולית בתוך התופת שכולם נמצאים בה, אבל אני אשמח לכל עזרה ולכל קצה חוט. מאוד ציפיתי וחיכיתי לקבל את התכשיטים של מפל. לפני הרבה שנים נתתי לה ליום הולדת את 'טבעת האחים', טבעת זהב דקה עם שלושה יהלומים - שניים קטנים בצדדים לי ולאחי ואחד גדול יותר באמצע כי היא הייתה היהלום שלנו. היא לא הורידה אותה אפילו לרגע מאז שקיבלה אותה. היא הייתה מאבדת הכל אבל עליה היא שמרה שנים".

מעיין אדם בפניה לקהל - ''עזרו לי למצוא את הטבעת של אחותי'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם בפניה לקהל - ''עזרו לי למצוא את הטבעת של אחותי'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מאז אותה בקשה, עברו כבר כשבועיים ונראה היה כי הטבעת נבזזה על ידי מחבלי החמאס, אולם היום (שלישי) שיתפה אדם בבשורות מרגשות במיוחד – חוקרי יחידת להב 433 מצאו את הטבעת המיוחלת. בסטורי אחד שהעלתה, נראית המגישה כשהיא בשיחת טלפון עם אחד החוקרים אשר מבשר לה על מציאת האבדה כשהיא חנוקה מדמעות, ובסטורי נוסף חשפה הודעה שקיבלה מהיחידה לפיה תכשיטיה של מפל נמצאו לצד הטבעת וישלחו אל המשפחה בימים הקרובים.

מדובר בבשורות משמחות ככל הניתן בתקופה הזו לאדם, שרק אתמול (שני) שיתפה את תחושותיה הקשות לאחר צפייה בסרטון של עובד זק"א שהיה אחראי על פינוי גופות וחשף תיאורים קשים ומזעזעים במיוחד.

ההודעה המשמחת שקיבלה מעיין אדם על מציאת הטבעת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ההודעה המשמחת שקיבלה מעיין אדם על מציאת הטבעת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)