חיים אתגר בנה קריירה על חשיפת מתחזים והוצאת האמת לאור, כשבימים רגילים הכתבות שלו הופכות לשיחת היום לאחר שחשף נוכלת שהתחזתה לעיוורת או על בחור שגנב עשרות אלפי שקלים, אלא שהפעם אתגר והמצלמות שלו נכנסו לעימות חריג במיוחד ולא שגרתי בנוף הישראלי, כיאה למצב הביטחוני.

חיים אתגר (צילום: אודי פורטל)
חיים אתגר (צילום: אודי פורטל)

בסרטון שהעלה לאינסטגרם, חשף המנחה עימות חזיתי שניהל עם לא אחר מאשר כתב אל-ג'זירה שצילם כתבה לערוץ הקיצוני ותומך החמאס באמצע רחובות יפו. "למה אתם משדרים פה? אתם לא צריכים להיות פה", אמר המנחה הישראלי לכתב העוין שניסה להתחמק וענה לו: "יש בעיה עם זה? אז איפה אנחנו צריכים להיות?".

בין השניים כמעט התפתח עימות פיזי כשאתגר נוזף בכתב מאל ג'זירה ומטיח בו שמדובר בערוץ תומך טרור- "לא פה. אל ג'זירה לא צריכים להיות פה. אל ג'זירה שמדווחים עלינו כרוצחים ושהחמאס הם הצדיקים. תתמודדו עם השאלות שלי, אם אתה עיתונאי, אל תברח. אנשים מהערוץ שלך אומרים שחמאס הם גיבורים, אז אני שואל – חמאס עם גיבורים?"

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Haim Etgar‎‏ (@‏‎haimetgar1‎‏)‎‏

בשלב מסוים ניסה הכתב של הערוץ לחסום את עדשת המצלמה של אתגר וזה קרא לעברו לעצור עד שאל המאורע הצטרפו עוברי אורח, להם הסביר המנחה הישראלי שמדובר באנשי אל ג'זירה שלא מוכנים לענות על שאלות פשוטות מדוע הערוץ שלהם תומך בטבח ישראלים. 

בסיום הסרטון הבטיח אתגר שיחזור כל יום ויחפש את הערוץ שמסית לאלימות עד שיודו שהם תומכי טרור ומפיצים שקרים. כידוע, רק לאחרונה אישרה הממשלה את סגירת ערוץ אל-ג'זירה בישראל.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Haim Etgar‎‏ (@‏‎haimetgar1‎‏)‎‏