לאחר שידור הריאיון עם יוכבד ליפשיץ ששוחררה משבי החמאס אתמול (שלישי), הרוחות ברשת החלו לסעור בטענה שזו לא היתה אמורה להתראיין מלכתחילה. בין המגיבים, היתה גם יוצאת הריאליטי "אהבה חדשה", דנה בן ארי שלא חסכה במילים קשות על ליפשיץ כשכתבה – "אתם יודעים שהיא עומדת להתראיין, תעבירו אותה תדרוך, תשאלו אותה שאלות, תבררו מה היא הולכת להגיד. כל ההסברה וכל מה שעשינו לא שווה שבאה זבל כזאת, תסלחו לי, ומשבחת חבורה של חיות אדם של שטנים עם גוף טפיייי כ*ס א*ק״.

דנה בן ארי (צילום: פרטי)
דנה בן ארי (צילום: פרטי)

לאחר שקיבלה תגובות קשות על התבטאויותיה אל מול אישה קשישה שרק יצאה מהשבי, בן ארי מיהרה להתנצל ולהסביר שהייתה צריכה להתנסח אחרת - "סליחה, די בנאדם טעה, אנשים טועים, אני על הקצה, כולנו על הקצה, אותי עיצבן הריאיון הזה שאף אחד לא בדק קודם מה היא הולכת להגיד. איבדתי את זה, יצא לי עקום ברמות למדתי את הלקח", וסיימה באיום - "מי שיכתוב על זה ייחסם, חלאס עלה לי". 

אלא שאחד מעוקביה החליט לא לשתוק לדברים הקשים שכתבה והגיע עד לנייד האישי שלה שם תקף אותה בבוטות - "מי את שתקראי לאישה קשישה בת 85 שהרגע חזרה משבי חמאס זבל? יא שמנה שחיה בסרט שהיא קים קרדשיאן, את מבינה, הסיבה היחידה שליהקו אותך לתוכנית כדאחקה. ושאת הפח זבל הכי גדול שקיים. אישה דוחה אין פלא שלא מצאת אהבה כי את גועל ודוחה ומי יגע בך.", את ההודעה הקשה, סיים אותו בחור עם מילים קשות ובוטות אף יותר - "את צריכה קלינאי תקשורת דחוף כי את מדברת כל הזמן כאילו יש לך *ז*** בפה".  

ההודעה הקשה שקיבלה דנה בן ארי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ההודעה הקשה שקיבלה דנה בן ארי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בדיעבד כך הסתבר, מדובר בחייל צעיר אותו החליטה בן ארי לחשוף עם פרטיו המלאים. אותו חייל אנונימי שלח לה מספר דקות לאחר פרסום הדברים הודעת התנצלות, בה כתב: "אני רוצה להתנצל בפנייך, דיברתי איתך מתוך כעס, לא הצלחתי לשחרר, אשמח שתעני שאוכל להתנצל בפנייך כראוי".

בן ארי החליטה שלא לעבור על דבריו לסדר היום וענתה לו - "אל תתנצל, עברתי עכשיו התקף חרדה מאוד קשה בעקבות מה ששלחת לי ואני עדיין עוברת אותו. התנצלתי, התנצלתי, התנצלתי, אין פילטרים בפה שלי לעזאזל ולפעמים אני יורה ולא מתוך כוונה בכלל. לא מספיק מה שכל על ישראל כותב לי, אתה הגעת אלי בפרטי לנייד האישי וכתבת מה שכתבת, אבל תודה לך על זה". 

הודעת ההתנצלות שהגיעה בהמשך  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הודעת ההתנצלות שהגיעה בהמשך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)