כנסת ישראל לא הכירה חברים רבים כמו אורן חזן. הח"כ לשעבר ממפלגת הליכוד, היה אחד הפוליטיקאים הפרובוקטיביים של השנים האחרונות, אם לא בהיסטוריה של הכנסת כולה. אחרי שפרש מהחיים הפוליטיים המשך חזן לעורר סערות, ואחרי שחזר למרקע בתוכנית בערוץ "החמישייה" בערוץ 14 (שבינתיים ירדה מהאוויר), בראיון ל"מעריב" אף הצהיר בכוונתו לחזור לפוליטיקה ולהיות ראש ממשלה, הוא מתייחס לאחת הסערות הבוערות במדינה וטוען :"ההגדרה לבגידה ברורה".

השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, שיחקה בסדרה "מתים לרגע" בהפקת הוט, ופרסמה כידוע סטורי'ז שתומכים בארגון הטרור חמאס. בין הפוסטים שהעלתה, הביעה שמחה לנוכח הטבח של חמאס ביישובי העוטף ב-7 באוקטובר, ובין היתר העלתה תמונה של הפריצה לגדר הגבול בין עזה לישראל וכתבה: "Lets Go Berlin Style", כפרפרזה לנפילתה של חומת ברלין. בגין הפוסט הנ"ל פוטרה אלהאדי מעבודתה וזכתה לגינויים חריפים. כעת גם חזן מביע את דעתו.

"הפרת חובת האמונים של אדם לעמו", כתב חזן ברשת החברתית. "למולדתו ולמדינתו וסיועו לאויב במאבקו כנגד מדינת האם של הבוגד, במלחמה או בעימות קשה או בעת סכסוך מזוין ופעולות איבה. כך שאני לא מבין למה כולם הולכים בין הטיפות", סיכם הח"כ לשעבר. "מאיסה עבד אלהאדי היא בוגדת וצריך להתייחס ולטפל בה כבוגדת!".

אורן חזן (צילום: אור גפן)
אורן חזן (צילום: אור גפן)