השבועות האחרונים טלטלו את השגרה (שכבר לא כל כך קיימת) של כל תושבי המדינה. עסקים רבים נסגרו, חברות החליטו להוריד את הפרסומים שלהן עד הודעה חדשה וגם משפיעני הרשת עצרו את עבודתם בימים האלו, בהם לאנשים אין חשק, רצון או יכולת לרכוש מוצרים. הדוגמנית ואשת הקוסמטיקה מור ממן שיתפה תוכן ממומן ברשתות החברתיות, ובסרטון שקידמה, התייחסה לימיה הקשים של המלחמה כשהיא מפרסמת את מוצרי האיפור שבבעלותה

ברור לכל, שכל אדם צריך להתפרנס בימים אלו ומוצרי איפור הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של נשים רבות וגם גברים ברחבי במדינה, גם בזמני מלחמה. אולם, עוקבים רבים שפנו למדור TMI טענו שמדובר בניצול ציני של המצב, כשהקריאייטיב של פרסום המוצרים הוא סביב הלחימה והמצב הקשה בארץ.

פרסום מוצרי האיפור של מור ממן בזמן הלחימה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פרסום מוצרי האיפור של מור ממן בזמן הלחימה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

פנינו לבקש את תגובתה של ממן, וכך היא הגיבה ל-TMI: "מאות של הודעות שאנחנו מקבלים מנשים מכל רחבי הארץ שרוצות להרגיש מטופחות. הודעות מנשים שפינו אותן מהבתים ולא לקחו איתן את האיפור שלהן וזה חסר להן. הודעות מנשים שזקוקות להרגיש את השגרת האיפור שלהן למרות שהלב נשרף מבפנים. הודעות מנשים שלא ישנות כבר כל כך הרבה ימים ולילות ורוצות קונסילר לכהויות מתחת לעיניים. אנחנו קשובים ללקוחות שלנו וכמה שזה נשמע שטחי, האיפור גורם לנו להרגיש יותר טוב, יותר מטופחות והכי מהכל, מחזיר אותנו קצת לשגרה. במקום לחפש מלחמות כרגע בזמן כל כך רגיש יש כל כך הרבה מלחמות בחוץ . והכי חשוב, בסופו של דבר כל העסקים במדינת ישראל, יש להם את הזכות להתפרנס. לא גנבנו מאף אחד ואנחנו לא מתכוונים להתנצל".