השחקנית הערבייה מאיסה עבד אלהאדי שכיכבה בסדרות ישראליות של הוט ביניהן "מתים לרגע", נעצרה בשבוע שעבר לאחר ששיתפה ברשתות תמיכה בארגון הטרור החמאס ובפעולות הטרור ב-7 באוקטובר.

מעצרה של השחקנית הוארך בשלושה ימים, אך השופט ערפאת טאהא מבית המשפט המחזוי בנצרת שיחרר אותה למעצר בית כשבמשטרה המשיכו בחקירה. 

מאיסה עבד אלהאדי (צילום: רפי דלויה)
מאיסה עבד אלהאדי (צילום: רפי דלויה)

אלא שהבוקר נמסר כי פרקליטות המדינה, מתכוונת להגיש כתב אישום נגד השחקנית ומשפיענית הרשת בגין גילוי הסתרה לטרור ואלימות. מאיסה בת ה- 37 שיתפה תמונה של פריצת גדר הגבול וכבתה "LETS GO BERLIN STYLE, בפוסט נוסף צחקה על תמונת החטופה הזקנה. עופר שכטר ששיחק לצידה של מאיסה תקף אותה בחריפות וכתב: "מתבייש בך, תתביישי לך, גרה בנצרת משחקת בסדרות וסרטים שלנו איתנו ואז תוקעת לנו סכין בגב". 

הסטורי שהעלה עפר שכטר נגד מאיסה עבד אלהאדי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הסטורי שהעלה עפר שכטר נגד מאיסה עבד אלהאדי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בנוסף לכך, בקבוצת ווטסאפ המשותפת לה ולחברותיה כתבה בעליצות: "בנות שמעתן את הדברים הטובים?", משהשיבו בשלילה, כתבה להן: "חוץ מזה שחמאס ז**נה את אחותו של הדרום ופלשו לישראל וכביש 6 וחטפו חיילים וייתכן גם אזרחים. בלאגן". נוסף על כל זאת, ובהתכתבות ישירה עם פרסום הסטורי הראשון של הנאשמת, הוסיפה לכתוב בקבוצה בזלזול: "אני הורג אותי הזקנה נכנסת מניפה ביד כאילו היא המלכה אליזבת".

מדוברות המשטרה נמסר: "בסיום חקירה מאומצת של שוטרי המחוז הצפוני, יוגש הבוקר כתב אישום כנגד השחקנית ומשפיענית הרשת , תושבת העיר נצרת. משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלה המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלט בזמן מלחמה ברחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר. שומרים על הבית, מנצחים יחד בחזית".

מאיסה עבד אלהאדי (צילום: Awakening)
מאיסה עבד אלהאדי (צילום: Awakening)