כתב אישום הוגש נגד השחקנית הערבייה מאיסה עבד אלהאדי, לאחר ששיתפה פוסטים תומכי טרור וחמאס. כעת מצטרפת אל מאיסה עוד שחקנית ערבייה המככבת על המסך, שמכחישה את אירועי השבעה באוקטובר. שחקנית "פאודה" וזוכת פרס אופיר מונא חוא, מכחישה את הזוועות שהתרחשו בשבעה באוקטובר, וטוענת שאין הוכחות לעריפת ראשים ואונס נשים. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בהתכתבות שפרסם לראשונה ערן סויסה מישראל היום, כתבה שחקנית "פאודה" לבת כיתתה בבית ספר למשחק את הדברים הבאים: "הם לא אנסו ולא ערפו. אין הוכחות שזה מה שהיה. זאת פרופגנדה, כדי שהעולם יזדהה אתכם. אין לתאר את החוצפה. חמאס הם לא העם הפלסטיני, שנרצח כרגע. העם הפלסטיני כבר שנים נרצח ופתאום התעוררתם? איפה הייתם כל השנים? או שזה לא נוגע בכם כשפלסטינים כל השנים האלה נרצחים. האם זה טמטום שאתם לא מודעים שכל המצב הזה הוא תוצאה שיירה של הכיבוש? של כליאת אנשים? ולסיכום תעשי לי טובה ואל תכתבי לי אם לא מוצא חן בעיניך".

מונא חוא ב''מאחורי העיניים'' (צילום: יוסי צבקר)
מונא חוא ב''מאחורי העיניים'' (צילום: יוסי צבקר)


ברגע שמונא הבינה שההתכתבות המזעזעת שלה דלפה לאמצעי התקשורת, היא יצאה בהברה:  "מעולם לא פרסמתי אף קריאה או עידוד לטבח ולמעשי הזוועה שקרו בדרום. בנוגע לציטוט הסלקטיבי - מדובר בשיחה פרטית שהוצאה מהקשרה. באותם זמנים היו דיווחים בתקשורת העולמית על אי דיוקים לגבי הפרסומים בעניין עריפת ראשים. אין צורך לומר שאונס ועריפת ראשים ופגיעה בילדים הינם מעשים שיש לגנות אותם ללא קשר למי שביצע אותם. לא יצא ממני אף משפט שמצדיק טבח כלפי אזרחים, וכל ניסיון להשתמש בחצאי שיחה פרטית, מהווה פגיעה מכוונת בשמי הטוב. ממי שמפרסם את השיחה שהוצאה מהקשרה זה אתם, מי שדואגים להכפיש את שמי . הרשת החברתית מלאה בדברי הסתה, איומים ברצח, אמירות גזעניות כלפי האזרחים הערבים.. הסתה גזענית כנגד ערבים הפכה ללגיטימית וחיינו הפכו להפקר".

מונא חוא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מונא חוא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)