קבוצת ההאקרים "WeRedEvils" תקפה הערב (רביעי) את בני משפחת חדיד, זאת לאחר שאבי המשפחה, מוחמד חדיד תקף את ישראל, והשווה את העם היהודי לנאצים. בפרסום בערוץ הטלגרם שלהם, טענו ההאקרים כי חסמו לכל בני המשפחה את חשבונות הווטאטסאפ שלהם, תוך שהם מצרפים את מספרי הטלפון של כל אחד מהם, וצילומי מסך כהוכחה.

הפוסט המקומם של מוחמד חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט המקומם של מוחמד חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"נשבית משהו חיוני לו ולבני משפחתו ונפרסם פה ובטוויטר שלנו, והוא יהיה דוגמא לכל תומכי החמאס והאחרים שמפיצים שנאה ורוע כלפי העם היהודי. משפחת חדיד, תשאו בתוצאות, הזרוע שלנו תגיע לכל מקום. תשתפו בכל הכוח, שאחרים ילמדו", כתבו קבוצת ההאקרים האנונימיים. 

עם זאת, חשוב להדגיש כי חסימה כפי שנראית בצילומי המסך שפרסמו ההאקרים, מתרחשת לעיתים לאחר מצב בו נרשמים דיווחים רבים על משתמשים כ"ספאם". עדיין לא ברור מתי והאם חברת מטא תשחרר את חשבונות הוואטסאפ של בני המשפחה.

זו לא פעם ראשונה שמספרי הטלפון של משפחת חדיד נחשפים לעולם. רק לפני מספר שבועות פרסם בן אל תבורי את הניידים שלהם ומחק את הסטורי תוך זמן קצר. מדובר באחת המשפחות הכי עוינות כלפי ישראל כשרוב הזמן מפרסמות בנות המשפחה, הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד, פייק ניוז למיליוני עוקביהן ברחבי העולם. אביהן מוחמד זכה לביקורות רבות כשהשווה את ישראל לנאצים בפוסט שירד לאחר מספר שעות כשגולשים רבים דיווחו על הפוסט המחריד. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Gigi Hadid‎‏ (@‏‎gigihadid‎‏)‎‏

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue Italia‎‏ (@‏‎vogueitalia‎‏)‎‏