בימים בהם כל המדינה דבוקה למסך והרייטינג של חברות החדשות מגיע לשיאו, בנות (וגם בני) ישראל יוצאות מדעתן לנוכח הכתבים מלאי הכריזמה ששוטפים את המסכים שלנו. בעוד תמיר סטיינמן ודני קושמרו הפכו לגיבורים הלאומיים שלנו (רק אל תקראו לקושמרו אבא, הוא לא התחבר לרעיון כל כך), ישנם עוד נבחרת שלמה של עיתונאים חתיכים שפשוט נעים להסתכל עליהם ולתת לדמיון לעשות את שלו.

תמיר סטיינמן (צילום: צילום מסך קשת 12)
תמיר סטיינמן (צילום: צילום מסך קשת 12)

TMI מתנצלים מראש על ההחפצה, אך מדובר בימים קשים בהם עם ישראל כולו מאוחד, לכן מותר לנו, והחלטנו לעשות לכם סדר – מי הכתבים הכי נכונים על המסך כרגע, מי מהם נשוי ועם מי אולי יש לכן סיכוי? גברים, אתם יכולים להיות רגועים לא קיפחנו אתכם. בשבוע הבא יעלה כאן ספיישל הכתבות הכי שוות על המסך. עד אז, בואו נתחיל:

דני קושמרו ותמיר סטיינמן
ברור לנו, מדובר בבחירה הכי בסיסית בעולם, אבל אנחנו הם אלה שמחליטים על תוכן הכתבה ולכן הצמד המהפנט הזה נכנס לרשימה שלנו. גיבורי השעה שכבשו את לב כל המדינה ומשדרים ללא הפסקה מהדרום כבר כמעט שלושה שבועות הם אמנם הגברים הכי נחשקים כרגע, אבל אל תבנו כל כך על אופציה להתחיל איתם.

סטיינמן בן ה-42 נשוי באושר ליעל סייג. הזוג מתגורר בבאר שבע ולהם שני בנים.

קושמרו בן ה-55 (דני אתה כל כך לא נראה, כל כך, כל כך לא נראה שזה כואב), היה נשוי בעברו למיכל סביון ולהם שני בנים. בשנת 2019 הביא לעולם בת, עם בת זוגו אנג'ליקה.

מם על דני קושמרו ותמיר סטיינמן (צילום: אייל ברגר)
מם על דני קושמרו ותמיר סטיינמן (צילום: אייל ברגר)

איתמר מינמר
כתב הטכנולוגיה והנדל"ן של חדשות 12, איתמר מינמר בן ה-32 כבש גם הוא את המסכים עם עיני הזית והחיוך המצוחצח, אך צר לנו לאכזב, כי גם הוא תפוס חזק כשבשנת 2021 התחתן עם בת זוגו תום גזלה ובפברואר האחרון נולד בנם הבכור ברי

איתמר מינמר ותום גזלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איתמר מינמר ותום גזלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עומר ירדני
מה לא נכתב כבר על עומר ירדני? הכתב והמגיש בן ה-32 של חדשות 13 שהפך בשנתיים האחרונות לאושיית טיקטוק כשהוא מבצע שירי פופ מאולפן החדשות ושבה בגדול את לב כל המדינה, הוא לגמרי אחד שיש לו מקום של כבוד ברשימה הזו. כמו כן, במידה ותהיתם, הבחור תפוס חזק ונשוי לקורל גרון. השניים מתגוררים בתל אביב ואנחנו מתנצלים שביאסנו. 

עומר ירדני (צילום: סיון חלימי)
עומר ירדני (צילום: סיון חלימי)

ברהנו טגניה
כתב הפלילים של חדשות 12 שכבר שנים נחשב לאחד הכתבים האהובים ומעוררי הערצה בארץ. בכל מבצע שיתחיל, בכל אירוע שצריך לסקר, טגניה נמצא שם עם הקסדה על הראש, משתטח על הרצפה ונותן את נשמתו למען התפקיד. טגניה בן ה-42 הוא רווק לגמרי ומתגורר באזור המרכז. מוזמנות לפנות ב-DM. 

ברהנו טגניה מדווח (צילום: צילום מסך חדשות 12)
ברהנו טגניה מדווח (צילום: צילום מסך חדשות 12)

אורי איזק
כתב נוסף של חדשות 12 שמשמש על תקן כתב בשטחים וגם לענייני צבא, הוא אורי איזק בן ה-35 שכבר מספר שנים מככב ברשימות הגברים הרווקים והנחשקים לכן אנחנו כאן להמשיך לבאס ולומר שהשנה הוא כבר לא יכנס לאף רשימת רווקים כי בחודש יוני האחרון, התחתן איזק עם בחירת ליבו נוי בר ואם השם מוכר לכם, מדובר באקסית המפורסמת של אבנר נתניהו

אורי איזק, נוי בר (צילום: ברנדו פוטוגרפי)
אורי איזק, נוי בר (צילום: ברנדו פוטוגרפי)

שרון גל
שרון גל בן ה-49, מגיש המהדורה המרכזית של ערוץ 14 מוכר לרבים מכם כנראה מהשתתפותו ב"האח הגדול", אולם מדובר בעיתונאי בכיר עם קריירה של שנים רבות בתעשייה. גל, נשוי כבר בפעם הרביעית לדוגמנית דניאל ארמה ולו שלושה ילדים. 

שרון גל (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
שרון גל (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)

יאיר שרקי
יאיר שרקי בן ה-30 משמש ככתב לענייני דתות בחדשות 12 והשנה הזו לגמרי היתה השנה שלו כשהוא חשף בצעד אמיץ את נטייתו המינית והצהיר שהוא הומו בפוסט ויראלי ומעורר הערצה. בנים, נכון לכתיבת שורות אלו, נראה ששרקי עדיין רווק. מרגיש לנו שלא לעוד הרבה זמן, אז קדימה.

יאיר שרקי (צילום: הדס פרוש פלאש 90)
יאיר שרקי (צילום: הדס פרוש פלאש 90)

מיסטר פרזדנט ג'ו ביידן
סליחה היינו חייבים. We love you Biden (וגם את נושאת המטוסים שלך. תזהר להזיז אותה ס"מ מהאזור. אתה לא מכיר את הישראלים כשעולה לנו. זהו חוץ מזה, הכי אוהבים בעולם). 

ג'ו ביידן (צילום: REUTERS/Evelyn Hockstein)
ג'ו ביידן (צילום: REUTERS/Evelyn Hockstein)