כשמצב הרוח ירוד, וכולם נושאים עיניים להמשך הלחימה ומתפללים להחזרת החטופים ולשלומם של החיילים, יש לכל אחד מאיתנו רגעים קטנים של תקווה או ניצוץ שנותנים לנו כוח להמשיך הלאה. אתמול (ראשון) קיבלה המנחה והשחקנית רותם סלע שיחת טלפון שהפכה להיות אחד הרגעים המרגשים שחוותה במהלך החודש האחרון והקשה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rotem Sela‎‏ (@‏‎rotemsela1‎‏)‎‏

סלע שיתפה כי עובדת בעיריית תל אביב התקשרה לבדוק לשלומה: "קיבלתי טלפון עכשיו, על הקו בחורה, מעיריית תל אביב. היא – 'שלום רותם אנחנו עושים שיחות טלפון יזומות לתושבים, כדי לשאול מה שלומם'. אני- 'אה וואו'. היא – 'אז מה שלומך? יש משהו שאנחנו יכולים לעזור לך בו?'". לצד תיאור השיחה שניהלה עם העובדת בעירייה כתבה הכוכבת: "אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו לי בחודש האחרון."  

רותם סלע (צילום: אלין זידקוב)
רותם סלע (צילום: אלין זידקוב)

מאז פרוץ הלחימה, גם המנחה ואחת הכוכבות המצליחות בארץ התגייסה למערך ועברה בין חיילים פצועים ומשפחות מהעוטף במטרה לנסות לעודד ולשמח כמה שאפשר כשהיא משתפת בחוויה האישית שלה: "עוברת בין ביקור חיילים פצועים בבתי חולים לביקור משפחות שחרב עליהן עולמן מעוטף עזה. שומעת סיפורי זוועה, אנחנו בוכים, מתחבקים, מתנחמים. יש לנו עם חזק, עם של גיבורים, אנשים טובים עם נשמה גדולה. אנחנו נקום מהימים השחורים האלה, עם ישראל חי".

סלע כידוע, אמורה היתה לחזור לשדר על המסך יחד עם אסי עזר כשהעונה החדשה של "הכוכב הבא" שובצה בלוח השידורים המלחמתי בשבוע שעבר, אולם תכנית הפתיחה בוטלה בעקבות מותם של 11 הלוחמים בעזה.

רותם סלע ואסי עזר (צילום: קשת 12,צילום מסך מתוך טריילר הסדרה)
רותם סלע ואסי עזר (צילום: קשת 12,צילום מסך מתוך טריילר הסדרה)