סצנת הילד בקניון ששוכב על הרצפה, בוכה בקול רם ורוקע ברגליו כי לא קיבל את מבוקשו, מוכרת כמעט לכל הורה שחווה רגעי משבר קטנים בגידול ילדיו הקטנים שבוחנים את הגבולות. אחרי שחשפה באיזה שמנים היא משתמשת לשיפור יחסי המין, כעת חושפת דניאל גרינברג את רגע המשבר האישי שלה הבוקר עם בתה מיאל בת השלוש, שהצליחה להביא לה עצבים ואנרגיות שליליות.

אחרי בוקר קשוח עם בתה , פנתה רינברג פנתה לעזרתה של מדריכת הורים שמלווה אותה, בשיחה בין השתיים ששיתפה גרינברג נכתב: "לא, מיאל הביאה לי עצבים על הבוקר. איפפפפ, מוציאה אותי מהכלים, כמה אנרגיות על הבוקר היא מוציאה ממני שליליות".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


לפי תגובתה של המדריכה נראה כי מיאל הבוקר התעקשה על לוק אחר ממה שבחרה לה דניאל. המדריכה הסבירה לדניאל כי היא חייבת להתעכב איתה רק על דברים שקשורים לערכים. "את צריכה להתעכב איתה רק על ערכים, כל מה שהוא לא ערך תשחררי, ואז יהיו לך פחות מלחמות איתה, אם היא מתעקשת שהקוקו יהיה ככה ולא ככה, אין פה ערך, תתני לה ללכת איך שהיא רוצה. אם היא לא רוצה את הבגד שאת רצית והיא רוצה משהו אחר, גם פה אין ערך, מתעקשים רק על ערכים, כל השאר תני לה, היא רוצה להחליט ולהיות עצמאית, היא לא קמה בבוקר עם אג'נדה - אני רוצה לשגע את אמא שלי היום, את צריכה להוביל אותה".  

דניאל גרינברג ומיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג ומיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)