בעוד יהודים רבים בעולם מצניעים בימים אלה סממני יהדות, נמנעים מלדבר בעברית ברחובות, נמנעים מלהגיע לבתי כנסת או לענוד שרשת מגן דוד מחשש לגילויי אנטישמיות ואלימות שגואה בעולם נגד יהודים, יש את כוכבת "האח הגדול" ו"הישרדות VIP" שדווקא בימים אלה רוצה יותר מתמיד לחדש את תהליך הגיור. 

אלינה לוי פיינליסטית העונה השנייה של "האח הגדול" החלה לפני עשור הליך גיור, שהופסק כזכור על ידי הרבנות, לאחר התבקשה להפסיק ללמוד משחק תוך כדי התהליך וסירבה. אלא שכעת הרצון להמשיך בתהליך הגיור חזק בה מתמיד וכך שיתפה אמש: "ב-7 באוקטובר ביום הנורא מכל, כשהטבח הנורא במדינה שלנו במדינת היהודים קרה, הלב שלי נקרע כמו של כולנו. כשהתקדמו הימים וראיתי גם את האנטישמיות בעולם, הלב שלי דימם, כמו של כולנו".

אלינה לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלינה לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


"בתוך הימים האלה של הלב השבור, למרות שתמיד ידעתי, זה נהיה לי בהיר יותר מתמיד - הנשמה שלי יהודייה. אני יהודייה, אני שייכת לפה, אני כואבת את הכאב של פה בעמקי נשמתי ומרגישה את זה בתאים של הגוף שלי", וקבעה כי דווקא בימים אלה היא מתכוונת לחזור לתהליך הגיור: "בחרתי לחזור לתהליך הגיור שלי, הפעם ממקום מחובר הרבה יותר לאמת של הנשמה שלי, לשייכות הנשמה שלי כי הזוועה שהמדינה שלנו עוברת גרם לי להבין כמה אני מרגישה חלק מהיהדות, כמה הנשמה שלי יהודייה ואני גאה בזה".

עוד כתבה והוסיפה לוי: "אני מתפללת שנסיים את התהליך ומשתפת פה בדבר הזה כי פיצוץ תהליך הגיור שלי היה כל כך תקשורתי, ואני שמחה לחזור לתהליך ממקום מחובר, שלם, ללא כעס ועם רצון לעבור תהליך בעולם החומר שיבטא את בחירת הנשמה שלי ואת השייכות הגדולה שלי ליהדות ולמדינה האהובה שלנו".

אלינה לוי ובנה אוליבר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלינה לוי ובנה אוליבר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)