מאז השבת השחורה בשבעה באוקטובר, כמעט כל הסלבס בארצנו עוסקים בהסברה עולמית ומפיצים ברשתות החברתיות את הזוועות שעברו תושבי הדרום כדי שהעולם יראה ונזכה בתמיכתו במלחמה. מי שבחרה לשמור על שתיקה רועמת והעדיפה לשתף תיעודים שלה מבלה באירועים שונים, היא הדוגמנית לי לוי, אקסית יאיר נתניהו, שחיה על הקו ישראל-דנמרק. 

לי לוי, יאיר נתניהו (צילום: באדיבות חגי דור)
לי לוי, יאיר נתניהו (צילום: באדיבות חגי דור)


לאור זאת קיבלה לוי ביקורות רבות מהעוקבים שתהו מדוע היא לא תומכת במדינה, ואתמול היא הבהירה לכולם את הסיבה כששיתפה פוסט והסבירה שהיא שותקת מפחד. בשיחות אישיות שערכה עם עוקביה והגיעו בבלעדיות לידי TMI, סיפרה להם לוי: "אני גאה להיות יהודייה ואני בוכה כל לילה. אבל אני ואבא שלי קיבלנו איומים על חיינו, אבא שלי ישראלי שגר בדנמרק. עירבנו בזה משטרה, כל זה בגלל ששיתפתי תוכן, והנורא מכל קיבלנו איומים לא רק מערבים אלא גם מדנים שאיימו לרצוח אותנו".

עוד הוסיפה: "כשהייתי בקופנהגן לא שיתפתי דבר כי הפלסטינים משוגעים". בעקבות הפניות הרבות שקיבלה לוי שיתפה אמש לכל עוקביה את הדברים הבאים: ״ליבי קרוע לאלפי חתיכות, אני כותבת הודעה זו בעברית, עקב קבלה של המון הודעות מישראלים ששופטים אותי על חוסר תמיכה בארצי". עוד כתבה והסבירה את הסיבה לשתיקתה: ״השתיקה שלי היא תגובה של פחד, אני גרה חלקית בדנמרק וקיבלתי איומים בגלל תמיכתי ואהבתי למדינת ישראל. אני יהודייה גאה, וגאה להיות יהודייה וישראלית. אני חייבת לשמור על עצמי ומשפחתי, ולכן אל תראו בשתיקתי כהתעלמות״.

לי לוי (צילום: Odelia sucker)
לי לוי (צילום: Odelia sucker)