הזמר עומר אדם, שפקד פלוגות ויחידות שונות בשבועות האחרונים במטרה לרומם את רוחם רגע לפני שנכנסו לעזה, החליט לעשות מחווה גדולה לחיילים היקרים שלנו. הזמר המצליח שזוכה במשך שנים לקהל אוהב של חיילים בהופעותיו, החליט להחזיר להם את אהבתו ותרם סכום כסף מטורף מכיסו תמורת הסעות פרטיות של חיילים בחזרה לביתם לאפטר. 

כך שיתף הזמר בדקות האחרונות את תרומתו המרגשת: "אז אחרי שאנחנו עושים מהבוקר עד הלילה כל מה שניתן כדי להגיע אליכם עם הדברים החשובים והאהובים ביותר, עכשיו אנחנו רוצים לקחת אתכם אל המקום החשוב עם האנשים האהובים ביותר הביתה. אחרי ששמעתי שיש כאלה שקצת מסתבכים עם האוטובוסים, קמתי בבוקר עם רעיון חדש. להוציא חיילים לאפטרים במוניות ספיישל לבתים כדי שלא יצטרכו להסתבך וישחזרו הביתה בדיוק כמו שמגיע להם".
עומר אדם מבקר חיילים בעת הלחימה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

"הכנסתי לטובת המיזם סכום מכובד, כמו שאתם מכבדים אותי כל השנים, מכבד אתכם. אז יאללה אנחנו יוצאים למבצע חייל חוזר, ליממה הקרובה. כל מי שיוצא לאפטר שימלא את הפרטים בלינק וננסה לתת לו מענה הכי מהיר שאשפר שתחזרו הביתה לאמא ואבא בשלום. אותם אתכם במקסימום. ואתם יכולים לעשות סרטון שלכם מהמונית עם השיר 'אני חוזר הביתה'", כתבה אדם. 

עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)