דני קושמרו לא הסתיר את דעותיו בחודש האחרון ודאג לשלוח בעצמו מסרים לחמאס כשהוא מאחל "מזל טוב" לראש החמאס יחיא סינוואר, מעביר ביקורת על החלטות הממשלה וזועק את כאבים של תושבי הדרום מוכי הטראומה לאחר שחרב עליהם עולמם במתקפת הטרור של השביעי באוקטובר. כעת, ממשיך המגיש באותו קו ונכנס בעצמו ללב עזה כשהקרב עדיין מתחולל בפנים. כשיצא משם כתב את הדברים הבאים:

"בדרך החוצה מעזה, אנחנו ליד הכיתה, מוצאים ספר לימוד. בכל זאת, אנחנו בבית ספר. זה החומר הלימודי בבית הספר: מחבלים, רצח, חטיפות. כל הגיבורים פה זה אנשים שרצחו יהודים. כולם. שרצחו משפחות. זה הגדול מכולם, במירכאות. יימח שמם. יאללה.אני לוקח שלל – קלאץ' מפלסטיק".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דני קושמרו (צילום: צילום מסך קשת 12)
דני קושמרו (צילום: צילום מסך קשת 12)

לאחר המראות שראה בבית הספר הכביכול לימודי, בו מלמדים טרור והרס, המשיך קושמרו: "אנחנו במה שהיה כפר די פסטורלי עד לא מזמן, לא רחוק מהים, אל-עטאטרה. זה היה כפר קטן, נחמד, עם מסעדות על החוף, אבל ממנו יצא הרוע הזה. חבל שמקום כזה שיכול היה להיות גן עדן נחמד על חוף הים התיכון, הופך לזירה של הרס ורצח. אבל זה מה שרציתם, חמאס, לא? קיבלתם. איך אמרתי אז בחורבות בארי? חמאס, אתם תשלמו על זה". 

דני קושמרו (צילום: ניר פקין)
דני קושמרו (צילום: ניר פקין)

אולם יותר מכל, סיכם קושמרו את רשמיו עם המילים המצמררות, בהן הוא אומר שמוכן להקריב את חייו למען השבת החטופים לארץ: "החלום שלי שנחזיר את כל החטופים ואם אני אדע שאני או הלוחמים שפה נמות עבור זה שחטוף יחזור בחיים, או חייל/חי, לישראל, עשינו את העבודה שלנו. לא משנה מה יקרה, בכל מחיר, גם של הרוגים וגם שאני אמות, צריכים להחזיר אותם לא משנה מה. ראס בן אמו, הם חייבים לחזור. וזו הסיבה שכולם פה, וגם המילואימניקים פה וכולם באים למלחמה הזו כי זו המלחמה הכי צודקת שיש".