השחקן והזמר עילאי צ'פמן איבד אתמול (שבת) הכרה ואת ראייתו בזמן שנהג ברכבו, כשהוא עם רגל על הגז וידיים על ההגה. השחקן סיפר כי הוא איבד תחושות בידיים ורגליים אולם למזלו הגדול, הצליח לשלוט ברכב ברגע האחרון ולמנוע תאונת דרכים קשה.  

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ilai Chapman‎‏ (@‏‎ilaichapman‎‏)‎‏

"אתמול אני איבדתי את ההכרה שלי על הכביש כשנסעתי על כביש מהיר", סיפר צ'פמן למצלמה והמשיך: "תוך כדי שאני על הרגל על הגז והידיים על ההגה, ממש איבדתי את הראייה שלי. כמעט עשיתי תאונה קטלנית. איכשהו אחרי כמה שניות חזרה לי הראייה והצלחתי להתחמק מהאוטו שהיה מולי, ולא ליפול לצד של הכביש. עצרתי בצד. איבדתי תחושה בידיים וברגליים ואז פשוט קראתי לאמבולנס ומפה לשם התגלגלתי לפה. זה די נס שאני לא עשיתי תאונה ותודה על הדאגה".

עילאי צ'פמן על התאונה שעבר (צילום :צילום עצמי)

השחקן שכיכב בשנתיים האחרונות בסדרות מהמצליחות שהיו בארץ כמו מי שמע על חווה ונאווה ומקיף מילאנו, המשיך בדבריו כשהוא מפציר בכולם להיזהר על הכבישים בעקבות מה שקרה לו: "מה שאני בא לומר זה שזה גרם לי ממש להעריך עכשיו את החיים שלי בצורה אחרת, לראות אותם בצורה אחרת ותשמרו על עצמכם. גם כשאתם נוהגים תדעו שאתם צריכים להיות הכי זהירים. אם אתם מרגישים לא טוב תעצרו, אל תחכו עם זה. באמת אני אומר לכם, אל תחכו עם זה כי אני ממש ראיתי את הסוף".

בסופו של דבר, השחקן הובהל באמבולנס לבית החולים רמב"ם שבחיפה וכעת מרגיש הרבה יותר טוב. 

עילאי צ'פמן על התאונה שעבר (צילום :צילום מסך מתוך הסרט)