קאזם חליליה שיתף סרטון מסר לעזה וזכה למטר של תגובות מכוערות, פרו פלסטיניות, מרנא ראסלן - מלכת היופי הערבייה הראשונה של ישראל המתגוררת בשנים האחרונות בדובאי. בין הדברים שכתבה, איימה רנא על חייו של קאזם, תומך ישראל, כי תשלח אליו את חבריה הדרוזים, טינפה וקיללה אותו ואת נטיותו המינית.

אלא שאמש ראשון) קיבל קאזם הודעת הבהרה מאחותה של רנא, סלמה ראסלן שטוענת כי זאת לא אחותה שכתבה את התגובות הקשות. "אני סלמה, אחותה של רנא רסלאן, ברצוני להבהיר משהו חשוב, האינסטגרם של אחותי נפרץ ואין לה שום קשר למה שהיה אצלך בסרטון שהעלית. זו לא היא שרשמה לך, ואין לה שום בעיה איתך. אני לא יודע מי מנסה לעשות מה, אבל זו לא אחותי, אין לה כלום נגדך או נגד כל מישהו אחר, רנא בעד שלום ונגד אלימות שלא נדבר על רצח".

רנא רסלאן (צילום: צילום מסך)
רנא רסלאן (צילום: צילום מסך)


קאזם הגיב לה את הדברים הבאים: "שיתפתי את התגובה שלך בפני כולם כדי להראות לך ולרנא שאני בטוח שבחרתי בדרך הנכונה והיא לתמוך במדינה שלי. בן דודה שלי נרצח על ידי חמאס-דאעש וחבר טוב שלי חטוף בעזה. וגם אם החשבון של אחותך נפרץ, עדיין רנא בחרה להיות בצד הלא נכון. התמיכה שלה בנרטיב העזתי, אני לא מכיר אותה אישית וגם לא רוצה להכיר תעבירי לרנא שיש לנו צבא חזק וחיילים מלח הארץ שינצחו במלחמה, שרנא תעלה ותגנה את חמאס דאעש  ותיתן גיבוי מלא לצהל ולמלחמה הצודקת שלנו".

קאזם חליליה (צילום: אור גפן, יח''צ)
קאזם חליליה (צילום: אור גפן, יח''צ)