רבקה מיכאלי הצליחה לעורר את זעמם של לא מעט מאזרחי ישראל וגם סלבס ארצנו, כשדאגה בימים קשים אלה של לחימה, להביע את דאגתה לשלומם של הפלסטינים ביהודה ושומרון, שלטענתה עוברים התעללות על ידי המתנחלים. 

בצל המלחמה ותחת אבטחה כבדה: המסע של עומר אדם וישי ריבו
לא רק באולפן: אופירה אסייג יצאה לשטח והתכלכלה בבוץ

בתמורה היא זכתה בתגובה נוקבת מצד ניקול ראידמן ששיתפה פוסט זועם נגד השחקנית הוותיקה. כעת אל ראדימן מצטרף כוכב האח הגדול גיא איתן שפנה לעוקביו וביקש שישיגו לו נייד של מיכאלי. 

גיא איתן חייג לשחקנית בשיחת וידאו וגם שלח לה הודעה קולית בה נאמר: "רבקה, מה המצב, אנחנו לא מכירים אבל תסתכלי על חצי הכוס המלאה, נשאר לך עוד איזה שנתיים, שנתיים וחצי לחיות אז אולי אנחנו נכיר, נתחיל מזה שזכית בפרס יקירת תל אביב, הכל יקר בעיר הזאת חוץ ממך. עכשיו אני רוצה לדבר על פליטת הפה הטיפשית שהייתה לך, אני מציע לך לשבת עם משפחות החטופים או משפחות שיקירהם נרצחו ותקבלי מהם את הפרספקטיבה לתופת שעברנו.

לא יכול להיות שאישה כמוך בת 368 שמקבלת במה, מדברת ואומרת שאנחנו עושים רצח עם לאנשים, את צריכה להתבייש לך, ותאמיני לי שאם הייתי יודע באיזה בית אבות את נמצאת הייתי בא לשתות איתך קפה ומסביר לך. מאחל לך בריאות הנפש כי איבדת את זה". כמו כן  הציף אותה איתן בשלל הודעות שונות בהן ביקש את המספר של גילה אלמגור, ושלח לה את הלהיט של מני ממטרה שהפך לנודע במלחמה, לאחר שהשמיעו אותו ברצף מספר שעות למחבלי חמאס שנתפסו על ידי צהל".