רבקה מיכאלי פעילה בעמותת בצלם, בחרה לצאת עם דברים שהצליחו לקומם רבים מאזרחי ישראל, בטיימינג רגיש מאוד, כשאמרה שהיא דואגת לשלום הפלסטינים ביהודה ושומרון שלטענתה עוברים התעללות. מיכאלי זכתה לביקורת נוקבת מסלבס בביצה, ביניהם ניקול ראידמן וכוכב "האח הגדול" גיא איתן. רבים אף כינו אותה בוגדת ואויבת וקיללו והשפילו אותה לאור גילה. 

אחרי המתקפה הקשה נגד השחקנית הוותיקה והמוערכת, יוצא מושיק גלאמין לטובתה ומנסה להרגיע את הרוחות. בסרטון שהעלה לסטורי אמר: "קמתי הבוקר וגללתי באינסטגרם וראיתי אולי שמונה פוסטים שיוצאים בצורה מאוד לא מכובדת על רבקה מיכאלי. אני מבין שהיא אמרה דברים שלחלק מהאנשים היה קשה לשמוע והרבה מאוד אנשים גם לא מסכימים איתם. גם אני לא מסכים עם מה שנאמר על רבקה מיכאלי".



עוד אמר והוסיף גם קללה עסיסית למבקרי מיכאלי: ״אבל האם היא האויב שלנו? האם את כל האנרגיות צריך עכשיו לשים על רבקה מיכאלי? אין לנו שום דבר אחר לטפל בו חוץ מזה שהיא אמרה כמה פליטות פה שלא מצאו חן בעינינו? צריך לצאת עליה, לרסק אותה, לשכוח את זה ש-70 שנה היא דאגה פה לתרבות ועשתה שלל דברים נפלאים ועכשיו להיכנס עם כל מה שיש לנו בה? כי היא יותר גרועה מהחמאס, היא יותר גרועה מהממשלה שלנו שלא דואגת לנו, היא יותר גרועה מהבנקים ומרשתות השיווק שלא עושים שום דבר בשבילנו? יש את רבקה מיכאלי, היא האויב שלנו, בואו נשמיד אותה, היא נוראית. תתאפסו על עצמכם, יא אפסים. אהבת חינם זה גם שאתם לא מסכימים אם מישהו אומר משהו עליכם. די כבר. די לחפש את האויב מפה, מתוכנו, הוא בחוץ".

מושיק גלאמין (צילום: רפי דלויה)
מושיק גלאמין (צילום: רפי דלויה)