יואב אליאסי הידוע בכינויו הצל, זכה בימים האחרונים לביקורת ממתמודדת לראשות עיריית תל אביב ציפי ברנד, לאחר שהתנדב לכיתת הכוננות בעיר. הראפר נצפה מסתובב בסביבת בית הספר של בתו עם רובה, והפחיד לטענתה את הורי הילדים באופן בו הוא נושא את הנשק. 

אתמול (שלישי), דווקא החליט הכוכב להוריד את הנשק ולדבר על אחדות כשאיחל ברכה מרגשת למי שהיה עד לא מזמן האויב המושבע שלו, קובי שמעוני, הלוא הוא סאבלימינל, שחגג את יום הולדתו ה-44. בברכה שפרסם לכבוד שותפו, איתו הוא התאחד לאחרונה בהופעה היסטורית בהיכל מנורה, כתב: ״אתמול היה יום הולדת לאח שלי, דם שלי, מי שחזר להיות החצי השני שלי קובי סאבלימינל. לא הספקתי לעשות לו פוסט יום הולדת כי אתמול הופענו ללוחמים בגבול עזה והיום אני בכוננות אז סליחה קובי שלא תחשוב ששכחתי".

הצל המשיך לפרגן לעשייה של סאבלימינל כשכתב: ״אז תשמעו כמה דברים, קודם כל אני רוצה לספר לכם שהוא לא מפסיק להתנדב להופעות ללוחמים גם בימים שאני בחלוקה ללוחמים או בכוננות, הוא מגיע לבד. כל כך חשוב לו לשמח אותם זה מדהים״, והמשיך למילי אישיות: ״קובי אח שלי, לא סתם הגורל החזיר אותנו בתקופה הזאת. ככה זה נועד להיות כדי שעם ישראל יבין שאנחנו נועדנו להיות מאוחדים. שמנו את כל העבר מאחורה והצלחנו מעבר למה שדמיינו ואני שמח שהתנצלתי ושמח שחזרת לחיים שלי, היית חסר לי והיום זה כאילו מעולם לא נפרדנו. אמן ועם ישראל יבין את זה וילמד מזה. אח שלי שהיה לך מזל טוב! אוהב אותך וביחד ניצחנו וננצח״.

סאבלימינל והצל, רגע אחרי העלייה לבמה (צילום: עומרי סילבר)
סאבלימינל והצל, רגע אחרי העלייה לבמה (צילום: עומרי סילבר)