> עמותת לוחם צדק בשיתוף יואב אליאסי (הצל) ומשרד עו"ד יפית לבון יעניקו למשפחות החטופים והנעדרים ייעוץ וטיפול משפטי ללא תמורה מול המוסד לביטוח לאומי וכלל הרשויות וגופי המדינה. העמותה תסייע גם ללוחמים הנמצאים בגבולות בטיפול בחובות, בהוצאה לפועל ובכל תחום שיידרש.

הצל, יש גם אור?
״ראינו את כל הפניות. יש המון משפחות שמנסות לקבל כספים ולא מצליחות. אני מכיר את יפית, היא אישה עם לב ענק. פניתי אליה, והיא אמרה לי שמצדה לעבוד רק בזה 24/7. אז פרסמנו את זה, והיא מקבלת מלא פניות ועובדת מאוד מאוד קשה. אין לב כמו של האישה הזאת".

> בתיאטרון הקאמרי נערך ביום שני המופע “קולולם", שזכה לתהודה עולמית, תחת הכותרת “להחזיר את החטופים הביתה". המשפחות יחוברו ל"קולולם" ויחד עם קבוצות שירה מכל העולם ישירו את "LIKE A PRAYER". הקליפ יופץ בכל העולם במטרה לעודד מודעות עולמית לסוגיית החטופים. אגב, בשבוע הקרוב יחזרו ההצגות בקאמרי, עם הקומדיה “מה קרה לעולם?" בהשתתפות אודיה קורן, רמי ברוך ואדריאנה שוורץ.

רמי ברוך ואודיה קורן (צילום: שמחה ברבירו)
רמי ברוך ואודיה קורן (צילום: שמחה ברבירו)

 > דליה ארזי, אלמנתו של אפי ארזי ז"ל, מקדמת את ההסברה ומפרטת את העדפותיה ברשתות החברתיות: “אני עושה הסברה באנגלית ובעברית ב־X (טוויטר), על המצב בארץ ועל המלחמה. עזבתי את פייסבוק ואינסטגרם לפני חצי שנה, כי אין שם חופש ביטוי, ועברתי ל־X. שם יש חופש ביטוי לכולם, וכל האמת יוצאת לאור. אני ממליצה לכולם לעבור לשם״.

> לירז צ׳רכי העלתה לאינסטגרם שלה סרטון הסברה שבו היא מדברת בפרסית על הילדים החטופים בעזה בכלל, ועל אביגיל הקטנה בת ה־3 בפרט.

לירז צ'רכי (צילום: שוקה כהן)
לירז צ'רכי (צילום: שוקה כהן)

> ראש עיריית דימונה, בני ביטון, היה הראשון בעירו שתרם דם במסגרת הבקשות של מד״א. ביטון, 64, התייצב במוקד ההתרמה, הפשיל שרוול והפקיד את ידו בידי חובשים ששאבו ממנו כמות לא מבוטלת של דם.