> סגנית ראש עיריית תל אביב, ציפי ברנד, כתבה בפייסבוק כי בכיתת הכוננות בעיר מככב "הצל" (יואב אליאסי), שמסתובב בסמוך למוסדות חינוך עם מחסנית בהכנס.

שלום לצל, תרגיע את ציפי.
“יש לי נשק כבר עשר שנים. שירתי בקבע כמפקד מחנה, ומותר להסתובב עם מחסנית בהכנס. מוסד החינוך שעליו את מדברת זה הבית ספר של הבת שלי, וכל מי שהפיץ עליי רעל ושקרים תבעתי אותו, והרשימה ארוכה".

ציפי, מה תאמרי?
"קיבלתי עשרות רבות של פניות הורים שנלחצו כשראו את הצל מסתובב עם מחסנית ב'הכנס' בשער בית ספר במרכז תל אביב. לא ידוע לי על נוהל או התרעה שמצדיקים שמישהו, גם אם הוא בכיתת כוננות, יסתובב כך בשער בית ספר. מעבר לבהלה זה גם עלול להסתיים חלילה בפליטת כדור. גם שוטרים וחיילים לא מסתובבים כך בלב העיר, אלא אם מדובר באירוע חריג. פניתי בנושא למפכ"ל ולמפקד המחוז על מנת שיבחנו את ההנחיות לנושאי נשק בסמוך למוסדות חינוך".

ציפי ברנד (צילום: באדיבות המצולמת)
ציפי ברנד (צילום: באדיבות המצולמת)

> השדרן עידו פורת, גלגלצ, הקדיש את השיר "Bigger Than Whole Sky" של טיילור סוויפט לתצפיתנית רוני אשל ז"ל. פורת גם עדכן ש"הסוויפטיות", מועדון המעריצים של הזמרת בארץ, פתח בקמפיין של צמידים לזכרה, שאליו יצטרפו גם מעריצות משאר העולם.

רוני אשל (צילום: באדיבות המשפחה)
רוני אשל (צילום: באדיבות המשפחה)

> כוכב הרדיו החרדי מנחם טוקר יצא לשדר מאופקים ולחלק מתנות לתושבים. במהלך השידור פגש את נתנאל, בנו של רבי בנימין רחמים ז"ל, אב לתשעה ילדים, שהוא ככל הנראה הנרצח הראשון באופקים בשבת השחורה. טוקר שאל אותו מה החלום, והיתום מיד אמר שאביו היה מסיע את אחותו הנכה מדי יום וכעת אין מי שייקח אותה והחלום זה רישיון. טוקר הגשים בשידור את תחילת החלום, ונתנאל רחמים החל את לימודי הנהיגה.

טוקר, מורה נבוכים?
״ליאורה, אנחנו כאן כדי להגשים חלומות לחיילים, יתומים, מתנדבים, מפונים ולכל מי שחולם״.

מנחם טוקר ונתנאל  (צילום: צילום פרטי)
מנחם טוקר ונתנאל (צילום: צילום פרטי)

> שי, הבן של מני נפתלי, בעל מספרה בעפולה, מציע תספורת חינם לחיילים.

שי נפתלי (צילום: צילום פרטי)
שי נפתלי (צילום: צילום פרטי)