כוכבי העונה החדשה של "גולסטאר", היו בשיאם של צילומים באפריקה עם פרוץ המלחמה. כעת כשחזרו לארץ, צילמה אתמול (רביעי) הנבחרת את משחק הגמר של העונה בנוכחות תושבי העוטף. בין משתתפי העונה היו: אלירז שדה, שוקי ביטון , לירן שטראובר, ליאל קוצרי, דוד דביר רון שובל, ברלד ואחרים שעלו על מדים עם לוגו שחור מתנוסס של שמות היישובים שנפגעו בשבת השחורה, כשלצדם ילדי העוטף.

כוכבי גולסטאר עם ילדי העוטף  (צילום: רפי דלויה)
כוכבי גולסטאר עם ילדי העוטף (צילום: רפי דלויה)

רגע לפני שיצאו למגרש, נשא אלירז שדה את הדברים הבאים: "יש רגעים שזה יותר מדי גדול וזה הרגע. קשה לאלה שנשארים, להמשיך לחיות קדימה ולחייך ולתפקד. לא משנה מה הקרבה שהייתה או לא, זה עם ישראל. זאת הגדולה שלנו, זה קרה ברגע שלא היינו מאוחדים ועכשיו אנחנו מאוחדים יותר מתמיד, ואני מקווה שנוכל להתמודד עם זה קדימה, רק עם האחדות הזאת".

אלירז שדה בנאום על התקופה המורכבת (צילום :רפי דלויה)

שדה המשיך כשהוא מתייחס לחולצות המרגשות אותן לבשו חברי הנבחרת: "זה באמת גדול עלינו לשאת השמות האלה על החולצה, לא יודע אם אנחנו ראויים אבל נעשה הכל כדי לכבד את השמות והאנשים. שכל עם ישראל יישאר ככה ולא נצטרך להיות לא מוכנים והאויב יפתיע אותנו בימים כאלה ואחרים, והאחדות הזאת תשמור עלינו בעזרת השם". 

בקהל ישבו להריע מלבד ילדי העוטף, גם עדן בן זקן יחד עם בנה מישל שהריעו לבעל ולאבא שוקי, שהחליט לעשות צעד ראשון בקדמת הבמה. עוד נכחו בקהל, משפחתו של ליאור אסולין שנרצח כזכור במסיבה ברעים. 

הריעו לאבא מהקהל. עדן בן זקן ובנה מישל (צילום: רפי דלויה)
הריעו לאבא מהקהל. עדן בן זקן ובנה מישל (צילום: רפי דלויה)