אייל ברקוביץ' נעדר מהמסך מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל ויש הטוענים כי הוא הוזז הצידה מחשש לאמירות חריפות בתקופה רגישה זו. למרות זאת, בקשת 12 טענו כי מדובר בהחלטה של ברקוביץ' בלבד. בינתיים, מגישה בת זוגו להנחיה, אופירה אסייג, תכנית מיוחדת לצד מגישים מתחלפים למרות שהשניים מזוהים כבר שנים כצמד אחד בולט ומרכזי. 

אייל ברקוביץ', אופירה אסייג (צילום: צילום מסך קשת 12)
אייל ברקוביץ', אופירה אסייג (צילום: צילום מסך קשת 12)

כעת כך נראה, רומז בנו של ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', על תכניות עתידיות שונות לאביו. אתמול (שבת), נרשמה אכזבה גדולה לנבחרת ישראל שהפסידה לרומניה במשחק שנערך בהונגריה, והחמיצה את ההזדמנות להעפיל ליורו 2024. רגע לאחר המשחק המאכזב, כבר החלו לדבר על היום שאחרי ומי צריך לאמן את הנבחרת במקומו של אלון חזן, המאמן הנוכחי.

עם תום המשחק, צייץ בזעם בנו של מגיש הטלוויזיה את הדברים הבאים: "רק אבא יציל את מצב הנבחרת הלאה", והוסיף: "אנחנו לא מדינת כדורגל, וגם לא נהיה, עדיף שנדאג לביטחון של המדינה ולהייטק, לילה טוב".

לא מדובר כמובן באישור רשמי או הכרזה מסוימת, אולם לא ניתן להתעלם מההיעלמות המוחלטת של אחד הקולות הבולטים בתעשיית הבידור, במיוחד בתקופה כזו. כזכור, בתחילת המלחמה התבטא המנחה בחריפות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו כשהגיע למחאת החטופים בסמוך לקריית הממשלה וקרא לא להכניס את הצבא קרקעית לתוך עזה. 

אייל ברקוביץ' (צילום: צילום מסך קשת 12)
אייל ברקוביץ' (צילום: צילום מסך קשת 12)