מקומם ומחריד: עינב בובליל והצל שיתפו בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, הקלטה כואבת של חייל צה"ל שיצא לאפטר והגיע להעביר את הזמן בים, אלא שאז נקלע להפגנת השמאל וערביי ישראל שקראו לעצור את המלחמה שנערכה אתמול (שבת) נגד המלחמה, ועוררה סערה.

יואב אליאסי, הצל (צילום: אור גפן)
יואב אליאסי, הצל (צילום: אור גפן)

אותו חייל, נשבר בדמעות כשאחד המפגינים ירק עליו, וכך שיתף: "אני חוזר ממילואים אחרי 45 יום לאפטר, לקחתי את הכלבה שלי לים, אני גר ביפו כבר שש שנים, אני יוצא מהים ומחר אני חוזר לצבא, ואני הולך עם נשק כי אני לא יכול להשאיר אותו בבית זה הנשק שלי מהמילואים, ופשוט אנשים ירקו עליי כשחזרתי הביתה, כי אני לוחם, כי אני חוזר עם נשק".

ההקלטה המסעירה לא נגמרת כאן והחייל ממשיך בבכי תמרורים: "חזרתי הביתה לקבור חברים שלי שהדם שלהם נשפך על זה שאנשים שותים פה קפה ברוגע ובנחת. מי אתם חושבים שמשלם את המחיר הזה? חצופים וחוצפנים, אני יוצא מהים ואני מתבייש על כל העבודה הקשה כשאני מאפשר לאנשים כאלו  לישון בשקט ולשתות את הקפה שלהם ברוגע. זה הדבר הכי גרוע שיכולתי לראות היום. אני מתבייש, וכואב לי. זה הדם שלי ושל המשפחה שלי ושל החברים שלי. אני לא ימני, ולא ימני קיצוני ולא תומך בביבי, אבל חייבים להפסיק את השטויות האלה, גמרתם אותי אישית, כואב לי ועצוב. אני קובר חברים שלי ואנשים צוחקים ויורקים לי על זה בפנים".

הסלבס כאמור, לא נשארו בשקט לנוכח ההקלטה הלא המציאותית הזו. הצל התייחס לסרטון וכתב: "אי אפשר לשמוע את זה בלי דמעות של תסכול" ועינב בובליל ביקרה את בג"ץ שאישרו הפגנות בזויות בזמן מלחמה וכתבה: "למה בג״ץ מאשרים את ההפגנות הבזויות האלה בזמן שאנחנו במלחמה ?? מלחמת קיום על עתיד מדינת ישראל? איזה שלום? איזה דו קיום? על מה האנשים האלה מדברים? מעל 60 פרחים שלנו לוחמים נפלו בקרבות להגן על החיים שלהם ושל הילדים שלהם!!! באיזה עולם שנכנסו לפה החיות טרף האלה ורצחו בזזו טבחו אנסו נשים וילדים יהודים ישראלים וגם מוסלמים איך אפשר להפגין לטובתם??? הם לא רוצים שלום איתנו הם רוצים להשמיד אותנו מה לא מובן? איך בג״ץ התירו לזה להתקיים, איך? למה החייל הזה צריך לבכות שהוא חוזר מהקרב ורואה את חברים שלו מתים לידו כי הוא מגן עליינו וגם עלייהם!
הקומץ ההזוי הזה במדינה חייב להוקיע אותו מתוכנו. עם ישראל חיי חיי וקיים וימשיך להילחם פה על החיים שלנו ושל הילדים שלנו".

הצל מתייחס להקלטה המחרידה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הצל מתייחס להקלטה המחרידה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)