בזמן שמשפחת חדיד: מוחמד האבא ובנותיו הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד יוצאים במתקפה חסרת תקדים נגד ישראל ועם מסרים פרו פלסטינים, האח מביא טוויסט בעלילה ועושה עוקב ללא אחרת מכוכבת "האח הגדול", דיאן שוורץ. אנואר, שאוחז בחשבון אינסטגרם עם שבעה מיליון עוקבים, עוקב אחרי 362 עוקבים, ביניהם מככבת הדוגמנית הישראלית, דיאן שוורץ.

למרות שהיא ישראלית ולמרות שהיא מקדמת ברשתות החברתיות הסברה למען המדינה בימי הלחימה, החליט אנואר חדיד, אחיהן של ג'יג'י ובלה לעקוב אחרי הדוגמנית המצליחה. כזכור, אנואר יצא בעבר עם דוגמנית העל קנדל ג'נר ועם כוכבת הפופ דואה ליפה. האם שוורץ תצליח לשכנע אותו בנרטיב הישראלי, ומה יגיד על זה מוחמד חדיד?  

דואה ליפה, אנואר חדיד (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
דואה ליפה, אנואר חדיד (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

כזכור, אתמול (ראשון) מוחמד חדיד יצא במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען שהוא האשם במחדל השבעה באוקטובר, כשהקריב את אזרחי ישראל השמאלנים שיוצאים נגדו. ״ביבי זה עליך, השארת את מחנה הריכוז/כלא עזה, ללא השגחה", כתב חדיד והוסיף: "ידעת שאתה מקריב את הכי פגיעים, השמאלנים היהודים ששנאו אותך. לא אכפת לך מהם. האכלת את הכרישים בארס, ושחררת אותם לחופשי לקחת בני ערובה, כדי לשחרר בני ערובה ביחס של 1:1000. אני לבטח לא מעריץ של חמאס, אבל עשית מספיק נזק למאה הזו. שיטחת את העיר, אתה עוד תישפט בבית הדין, על הנזק שהבאת על עמך והשאר בידי אלוהים. לא תוכל להסתתר, או להרוויח עוד זמן".

ג'יג'י חדיד, מוחמד חדיד (צילום:  Jamie McCarthy gettyimages)
ג'יג'י חדיד, מוחמד חדיד (צילום: Jamie McCarthy gettyimages)