כוכב יומני הערפד, נת'ניאל בוזוליק, שנחת בישראל עם תחילת המלחמה כדי לתמוך בנו מקרוב ולערוך לישראל הסברה בינלאומית, הספיק גם למצוא אהבה בזמן שהותו בארץ ופצח ברומן עם כוכבת הרשת ליה נגה. הזוג הטרי נלכד בעדשות הפפארצי מבלים יחד, ובהמשך אף השיקו השניים את הקשר הרומנטי כששיתפו ברשתות תיעוד של אימונים משותפים שלהם בחדר כושר.  

נת'ניאל בוזוליק, ליה נגה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נת'ניאל בוזוליק, ליה נגה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלא שכעת, מודיעים השניים שהם החליטו להיפרד ולהישאר חברים. בשידור חי שערך הזוג שסיקרן את מדורי הבידור בשבועות האחרונים, נשאלו האם הם ביחד ובוזוליק לא היסס והשיב: "לא, אנחנו לא ביחד". נגה הצטרפה לחזק את דבריו ואמרה: "ממש לא".  

הכוכב האוסטרלי המשיך לשתף את קהל העוקבים שצמא למידע על מערכת היחסים שלהם והוסיף: "זה לא מסיבה כלשהי, זה מהחלטה, שנינו החלטנו את זה". נגה תהתה בקול: "מה? זה לא מבחירה?" ובוזוליק הבהיר: "פשוט החלטנו שעדיף לנו להיות חברים ".

ליה נגה (צילום: שי מסלבי)
ליה נגה (צילום: שי מסלבי)

כידוע, הכוכב הבינלאומי הפך לאחד הכוכבים שיותר מזוהים עם תמיכה בישראל בשנים האחרונות, עוד הרבה לפני השבעה באוקטובר. בשנת 2022 כבר דווח שבוזוליק יוצא עם עדן בן זקן (לא הזמרת, לא באמת צריך להמשיך להבהיר את זה נכון?), אולם השניים נפרדו מאז והכוכב לא הרפה מארץ ישראל כשמיד אחרי מאורעות השבת השחורה, עלה על טיסה לישראל ומאז הוא לא מפסיק לעורר מודעות ברחבי העולם על הטבח שקרה כאן. 

נת'ניאל בוזוליק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נת'ניאל בוזוליק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)