דניאל גרינברג נתקלה במשפיענית שחגגה יום הולדת מושקעת לבנה וחטפה מטר של ביקורות על כך שבחרה לחגוג, כאילו אין ילדים חטופים וכאב של משפחות. גרינברג החליטה לשתף בסדרת סטורי'ז את הגישה שלה, לפיה חייבים להמשיך לחיות ולחגוג למרות הכאב וביקשה מהעוקבים להפסיק להיות ביקורתיים ושיפוטיים. 

״מה שעובר עלינו זה פשוט אסון אחד גדול. נתקלתי במשפיענית שהחליטה לחגוג יום הולדת מושקעת לבן שלה, ולעשות לו טוב על הלב ולהזמין אנשים ולחגוג לו כמו שצריך, והיא קיבלה המון ביקורות של איך את מעזה לחגוג? אימהות בוכות, אנשים מתים. תקשיבו, תעשו את ההפרדה . ילד שצריך לחגוג יום הולדת ממש לא אשם במה שקורה במדינה ואם אמא שלו מחליטה לשמח אותו ולחגוג לו, אז אני חושבת שזה מדהים וזה בכלל לא מקום שצריך לבקר אותה על זה", אמרה לעוקבים.

דניאל גרינברג על השיפוטיות של אנשים ברשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג על השיפוטיות של אנשים ברשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה הכוכבת: "אנחנו צריכים להמשיך לחיות לצד הכאב ולצד המועקה, לצד הבשורות הרעות לייחל לבשורות טובות, אבל אסור להישאר במקום של דאון. לצורך העניין, אני בעלת עסק שבניתי בעשר אצבעות. אני כוח הפרסום וכוח השיווק, אני צריכה להעלות ולייצר. זו תקופה קשה, עסקים קורסים ונופלים. כל בעל עסק רוצה לשמור על הבית שלו. למרות המצב, אנחנו לא שונים מאף בנאדם שרוצה לקום  בבוקר ורוצה להמשיך לעבוד כי צריך להתפרנס. חורה לי שאנשים צריכים לתת דין וחשבון. תהיו טובים וחומלים ואל תהיו ביקורתיים ושיפוטיים. לסיכום אמרה גרינברג: "תפסיקו לבקר אנשים שמצליחים כן לראות נקודת אור, בתוך כל החושך הזה. זה אנשים שרוצים להרים לעצמם את המורל, צריך לדעת לחיות".

דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)