דניאל גרינברג פנתה אתמול (רביעי) לעוקבים וביקשה מהם להפסיק לשפוט ולבקר אנשים שבוחרים לחגוג ולהמשיך עם חייהם, בימים קשים אלה של לחימה. לאחר שנתקלה במשפיענית שחגגה יום הולדת לבנה, שיתפה ברשתות החברתיות וחטפה מטר של תגובות קשות שהיא מנותקת מהמצב ולא רגישה.

אחרי שגרינברג יצאה להגנתה, היא זכתה לתגובות קשות בעצמה וכעת היא כותבת: "כמה חילוקי דעות, בהמשך לסטורי שהעלתי על להיות טובים ולא שיפוטיים וביקורתיים. אני עדיין חושבת שמותר וצריך לחגוג לילדים שלנו, כי הם באמת לא אשמים, אבל כן פה אתן צודקות. יש הבדל בין לחגוג ולשמח את הילד לבין להעלות ולפרסם ועדיין כל אחד יחליט איך הוא רוצה להתנהל ומה הוא רוצה להעלות  ויעשה את השיקולים שלו".

דניאל גרינברג (צילום: יוסי מיכאלי ואור גפן)
דניאל גרינברג (צילום: יוסי מיכאלי ואור גפן)


כתבה ותיארה מה הייתה עושה במקרה שלה: "אם אני הייתי בוחרת לחגוג אולי הייתי בוחרת בדרך אחרת, ועדיין לא הייתי שופטת ומבקרת התנהלות אחרת משלי. גם אם משהו לא לטעמכם ומנותק מציאות, אז לא חייב להעביר ביקורת, אפשר לדבר על זה עם חבר, ופשוט לא להסכים עם הדרך, אבל לא לפנות לאדם עצמו בהודעות מגעילות. ברור שאין פה מקום לניקור עיניים במטרה לפגוע במישהו. תנסו לא להפעיל את היד על המקלדת על כל דבר שלא מוצא חן בעיניכם, לא ייתן כלום לכתוב דברים פוגעים".

דניאל גרינברג על השיפוטיות של אנשים ברשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג על השיפוטיות של אנשים ברשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)