>במסגרת הניסיונות הנואשים לחזור איכשהו לשגרה, חירפה ליאורה את אוזניה והחליטה להאזין לשיר שהוציאה אשת החברה והח"כית לשעבר, פנינה רוזנבלום, על תחושותיה במלחמה. השיר, ״איפה הייתם בשביעי לעשירי?״, לא ממש זכה למחמאות מהאומן יריב אגוזי: “לפנינה רוזנבלום שלום, את לא זמרת, אין לך קול יפה, את לא מסוגלת לשיר, גם אם חייך היו תלויים בזה. תפסיקי להביך את עצמך. חראם פנינה, תרחמי עלינו". מי שחיזקה מיד את אגוזי הייתה דוגמנית העבר, קארן דונסקי, 82, שהוסיפה: “הכל מתחיל ונגמר במעט מודעות עצמית".

לפני כשבע שנים פרסמה ליאורה אייטם מורחב על מלחמת עולם בין דונסקי לרוזנבלום. הרקע: רוזנבלום הצהירה שהייתה דוגמנית הרבה יותר נחשבת מבר רפאלי, ובתגובה דונסקי קראה אותה לסדר וציינה שהתמונות של דוגמנית העבר היו עם שיער שחור, שדיים יפים ובתנוחות שכיכבו במוסכים. ניסיונות הפיוס של ליאורה כשלו.

פנינה רוזנבלום (צילום: פרטי)
פנינה רוזנבלום (צילום: פרטי)

רוזנבלום, מה הסיפור עם השיר?
“השיר יצא אחרי חודש של זעזוע. אני עושה המון פעילות התנדבותית".

קיבלת ביקורת גרועה מאוד מיריב אגוזי על השיר.
“נשמה, אני זמרת מחאה. כתבתי שיר בקורונה, כתבתי שיר עכשיו. מי שלא בא לו לשמוע, זה גם בסדר. אני כותבת מהלב את מה שאני מרגישה. קיבלתי תגובות מדהימות מאנשים. את המנגינה כתב אסף ניסים בהתנדבות. כדאי שתשמעי את השיר. השיר הפך להיות כל כך ויראלי, זאת הצלחה ובגדול. כל אחד מזדהה עם המילים שכתבתי".

ומה את אומרת על מה שאמרה דונסקי?
“אוי, באמת. תרשי לי לא להתייחס. נשמה שלי, בסדר? לא תצליחי להוציא ממני לכלוך, זה לא אני. אני אדם מפרגן לכולם. שכולם יהיו בריאים. שהחטופים יחזרו כולם בשלום. קיבלתי המון הערכה, כי עשיתי את זה מהלב".

דונסקי טוענת שהיא גילתה אותך. זה נכון עובדתית?
״אני מתעסקת בטוב״.

דונסקי, למה את לא מפרגנת לפנינה?
״אין לי שום קשר איתה מלבד העובדה שגיליתי אותה. באשר לשיר ולשירתה, תרשי לי לא להתייחס. תפרסמי את תגובתי לפוסט שהעלה יריב אגוזי".

קארן דונסקי (צילום: פרטי)
קארן דונסקי (צילום: פרטי)

> השבוע התקיים יום צילום ייחודי בהובלת 20 דוגמניות ומשפיעניות, כולל שיר אלמליח, שירלי בוגנים, ריף נאמן, אביה מלכה, קארין עליה ועוד, כחלק מיוזמה של תעשיית האופנה המקומית שפונה לתעשיית האופנה העולמית במטרה להשבת החטופים. מאחורי היוזמה עומדת אשת האופנה הוותיקה סיביל גולדפיינר, העומדת בראש בית האופנה קום איל פו, בשיתוף עם women united for humanity.

> רמי לוי וצוות גדול של עובדי הרשת עם רכבים עמוסים הגיעו לשטחי הכינוס של חיילי צה"ל בדרום כדי לחזק, לפנק ולחלק אלפי חבילות עמוסות כל טוב.

לוי, איך היה?
“מחזק אותי לראות את הכוח והעוצמה של החיילים והחיילות שלנו הפועלים בגבורה ובאומץ. ואני מצדיע להם".

> בנק מזרחי טפחות ממשיך לתמוך בבעלי עסקים הנמצאים בחזית הלחימה דרך פעילות “כתום ישראל". הבנק עלה עם קמפיין טלוויזיה מיוחד בליווי פרזנטור הבנק דביר בנדק והשחקנית חן אמסלם.

חן אמסלם ודביר בנדק (צילום: עופר חג'יוב)
חן אמסלם ודביר בנדק (צילום: עופר חג'יוב)

> חברת דלתא גליל תעשיות וקרן איווט ואייזיק דבח מקימות קרן משותפת “עוטפים עתיד" בשווי כולל של 10 מיליון שקל, לטובתם ולרווחתם של יתומי המלחמה, שנותרו ללא זוג הורים, בתקווה לסייע בבניית עתיד טוב יותר עבורם.

> אוסטבל בשיתוף קניוני עזריאלי ועמותת ג׳וינט למען עוטף עזה. בתאריכים ה-27 בנובמבר ועד ה-10 בדצמבר בקניון עזריאלי איילון, ר״ג, אאוטלט בגדי ילדים במחירים בלעדיים. כל הרווחים ייתרמו לעמותת התחלה המסייעת בסיוע והקמת מרחבים מוגנים רגשיים לילדי העוטף.

צליל לוי ושרין דמרי אינטרטו (צילום: ליאור קסון)
צליל לוי ושרין דמרי אינטרטו (צילום: ליאור קסון)