הזמר קובי פרץ שיתף כמו רבים מהסלבס בחודש וחצי האחרונים, את תחושותיו על המלחמה והעביר ביקורת על הממשלה כשאמר:" הזבלות יורים עלינו מעל חודש ימים, ממשלת ישראל מה לא מובן לכם. עזה חייבת להימחק ולהיות מושמדת עם כל זרע עמלק עם או בלי אטום". בנוסף גיבה הזמר את מאיר כהנא כשאמר: "כל מילה אבל כל מילה שאמר האיש הזה, הוא צודק. ומי שלא נאה לו לשמוע את האמת מוזמן לעזוב את הארץ. נמאס לי מהצביעות של אנשים שמבלבלים ת'מוח. כהנא ורחבעם זאבי צדקו בכל מילה. עכשיו כל שנשאר זה למחוק ולהשמיד את זרע עמלק, כי זה הציווי שלנו מהתורה".

אולם מלבד להטיח ביקורת, הזמר גם עושה המון מאחורי הקלעים. בשבועות האחרונים עבד פרץ על גיוס תרומות לחיילים מאנשי עסקים בארץ ובעולם. הכוכב הצליח לגייס סכום של מיליון שקלים מתורמים שונים ברחבי העולם, שתרמו מכספם עבור רכישת תפילין לחיילים שנכנסים להילחם בכניסה הקרקעית בעזה. התרומה מתווספת זה להופעות שערך בימי מלחמת חרבות ברזל בהתנדבות מלאה בבתי חולים, בבסיסים, ולתושבי הדרום המפונים.

קובי פרץ (צילום: צילום מסך קשת 12)
קובי פרץ (צילום: צילום מסך קשת 12)

קובי פרץ מצטרף לרשימה נכבדת של סלבס שתרמו וגם גייסו תרומות נכבדות ברחבי העולם על מנת לתרום מעט למאמץ המלחמתי. נועה קירל גייסה כמעט 30 מיליון דולר בסבב תרומות בארצות הברית, עומר אדם פתח חמ"ל "מונית לכל חייל" וגייס אנשי עסקים מהארץ ומהעולם שתרמו מיליונים, ואילו שחקני הכדורגל סרג'י רוברטו וטיבו קורטוואה תרמו מכיסם האישי מאות אלפי יורו.

מונית לכל חייל. עומר אדם (צילום: ערן לוי)
מונית לכל חייל. עומר אדם (צילום: ערן לוי)