הערב (ראשון), חזרו לגבולות ישראל 13 חטופים משבי החמאס בפעימה השלישית במסגרת העסקה שיצא לדרך ביום שישי האחרון. בין השבים לארץ, נמצאת גם אביגיל עידן שחגגה רק לפני מספר ימים את יום הולדתה הרביעי בשבי. פרצופה של אביגיל התמימה פורסם באופן נרחב בכלי התקשורת ועל ידי סלבס רבים לאחר שנחשף שהוריה נרצחו ורק אחיה מיכאל בן התשע ועמליה בת ה-6 נותרו בחיים.

אביגיל עידן (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
אביגיל עידן (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

בפוסט חריג ומפתיע של הזמר ליאור נרקיס, מבקש הכוכב לאמץ את אביגיל הקטנה: "ספיר ואני מבקשים לאמץ לחיק משפחתנו את אביגיל היקרה שימים ולילות שלמים ראינו כל עם ישראל את החיוך המתוק שלה אל מול ענינו ,ייחלנו לרגע שהיא וכל שאר החטופים יחזרו הביתה, מתפללים בשביל כולם". בסוף הפוסט, ביקש הזמר שיצרו איתו קשר על מנת לקדם את התהליך: "אני מבקש מנציג המשפחה ליצור עמנו קשר".

זמן קצר לאחר שפרסם את הבקשה, הזמר מחק את הפוסט לבקשת המשפחה.

נרקיס עלה לאחרונה לכותרות מספר פעמים כשהתבטא באופן נחרף נגד הממשלה כשאמר: "גלאנט זה לא נראה שאתה ממוטט את חמאס, חוץ מלהוריד בניינים כלום. לך הביתה אתה וביבי שכל החיים הצבעתי לו, מצטער שטעיתי. מצטער בשביל עם ישראל, בשביל כל מי שהקריב ונבגד על ידי המדינה". עוד הוסיף שקרא לכולם להכנס לעזה ולשחוט את כולם כשכתב בפוסט שזכה לביקורות נוקבות: "כולנו צריכים להתבייש. כולנו בושה. במקום שנלך לשם כולנו ברגל לתוך עזה ונשחט אותם חיים, נשרוף אותם כמו ששרפו ילד בתנור. אני מוכן להיכנס ברגל עכשיו".

ליאור נרקיס (צילום: ניר פקין)
ליאור נרקיס (צילום: ניר פקין)