הזמר ליאור נרקיס הופיע בתחילת השבוע מול פלוגת חיילי צה"ל, ובסרטון שהעלה לרשת, נשמע כשהוא מטיח מטר של קללות לעזה, ביניהם: "עזה יא בת ז**ה, עזה יא שחורה, יא פח זבל, עזה יא שר**טה, , כ*ס על האמאמאמא שלך עזה, עזה יא בת ז**ה".

ליאור נרקיס (צילום: ארן חן צלמים)
ליאור נרקיס (צילום: ארן חן צלמים)

הזמר זכה לביקורות נוקבות על שקילל וגידף מול חיילי צהל, אבל לחזית הבאה הוא לא ציפה כלל. זוכת "האח הגדול", תקוה גדעון, לא אהבה את השימוש במילה "שחורה" כקללה, והחליטה להביע את דעתה, אולם בתמורה, זכתה למטר של תגובות קשות.

כך שיתפה גדעון: "כל הכבוד לו שהוא מופיע ומשמח חיילים זו מצווה, אבל הסרטון של "יא שחורה", פתח ב- 9000 על עזה. הצחיק אותי לראות אנשים שהם ממלכתיים ביום יום ופתאום בתקופת המלחמה נעשתה אווירה של בית זו**ת. כולם מקללים, סבבה. אבל לא ידעתי מה זאת הקללה הזאת - "שחורה". פעם אחת שמעתי אותה בחיים שלי, ומי שאמרה את זה שילמה לי 70,000 אלף שקל. זה צרם לי באוזן, לא לקחתי את זה אליי. מבינה שמלחמה ונפתחנו אבל יא שחורה זה לא עתיק."

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tikva Gidon‎‏ (@‏‎tikvagidon‎‏)‎‏

בעקבות דבריה זכתה גדעון לתגובות קשות ומבזות ושיתפה:  וזה הביא איתו הודעות של 'יאללה אתם עם אכלו לי שתו לי'. מי דיבר עליכם? מי זה עליכם ומי זה אתם? אנחנו לא מאוחדים כולנו יחד בימים קשים? אי אפשר להגיד משהו שאתם לא חושבים? ובין כל זה מישהי אפילו כתבה לי 'טיטי'", כתבה הכוכבת והוסיפה: "התמיד אפשר ללכת לגזענות, שחררו כבר... אני אומרת שאנשים לא ישתמשו במילה הזאת . יש את אחרי המלחמה, זה הופך לסאונד ברשת, אנשים מקבלים לגיטימציה כשרואים בן אדם במעמדו מדבר בצורה כזאת. מאותו רגע אני מקבלת הודעות של 'די לחפש, די להתבכיין, מספיק עם רגשי הנחיתות שלך'. אז אין מישהי מאושרת ושמחה בחלקה כמוני. ואני אגיד את דעתי - שחורה זאת לא קללה".

תקוה גדעון על המתקפה שהיא חווה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון על המתקפה שהיא חווה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)