לפני שבוע בישר השף מאיר אדוני לעוקביו, שהיה מזוהה עד כה עם השמאל הפוליטי וכי כעת הוא התפכח וטעה כשהאמין שניתן לעשות שלום. אדוני המשיך וסיפר כי הוא מתבייש שהיה חלק מהשמאל, וקונספציית השלום הייתה טעות ענקית. כמו כן הוסיף כי כעת הוא במרכז במפה הפוליטית ומקווה שנפתלי בנט ובני גנץ יתאחדו להרכבת ממשלה חדשה.

הסטורי של מאיר אדוני (צילום: מתוך אינסטגרם)
הסטורי של מאיר אדוני (צילום: מתוך אינסטגרם)

היום (שני), מעלה השף מחווה מיוחדת לנופלים מהעדה הדרוזית, כשהוא דורש לתקן את חוק הלאום ומבקש מחילה מהעדה שהתגלתה במלוא תפארתה בימי הלחימה. "אזרחי ישראל צריכים להצדיע לגיבורי ישראל מהעדה הדרוזית, לכרוע ברך בפני העדה הנדירה הזאת ולבקש את סליחתם על חוק הלאום", כתב אדוני והמשיך: "העדה הדרוזית שזורה כחוט החיים עם נשמת העם היהודי והיא חלק חשוב, אמיץ ונאמן למדינת ישראל. בואו נתקן את העוול העצום שחוק הלאום יצר ונבקש מחילה".

מאיר אדוני על הגיבורים מהעדה הדרוזית שנפלו בקרב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיר אדוני על הגיבורים מהעדה הדרוזית שנפלו בקרב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

את הפוסט המרגש ומעורר ההשראה סיכם השף כשכתב: "כל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל אשר מצהירים על נאמנותם למדינת ישראל הם שווים בני שווים וצריך להוקיר, לחבק ולאהוב אותם יחי מדינת ישראל על כלל אזרחיה הנאמנים". הטקסט הזה, מגיע כאמור לאחר הדברים שפרסם השף בתחילת המלחמה על התפכחותו וההתנתקות מהשמאל במפה הפוליטית. בנוסף, ראוי לציין שגם אדוני, כמו רבים וטובים ממכריו לתחום הקולינריה, נרתמו למאמץ המלחמתי מאז השבעה באוקטובר בניסיון לסייע ככל האפשר עם הכנת מזון בכמויות גדולים ללוחמים שבגבולות.

מאיר אדוני (צילום: אור גפן)
מאיר אדוני (צילום: אור גפן)