לצד דיווחים על שחרור החטופים היום (ראשון), בפעימה הרביעית, מהדורות החדשות מבקרות ללא הרף את החלטת הממשלה לאשר תקציבים קואליציוניים מופרכים שיועברו למשרדים לא רצויים, בתקופה בה המדינה נמצאת במשבר כלכלי גדול ובעיצומה של מלחמה בהובלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בין הטענות והביקורת כלפי ראש הממשלה, נטען כי הוא מעדיף לשמור על טובתו הפוליטית ולא על טובת המדינה וצרכי המלחמה. 

בנימין נתניהו  (צילום: חיים גולדברג/פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: חיים גולדברג/פלאש 90)

גם השחקנית והרקדנית רונה לי שמעון מצטרפת לביקורת הנוקבת כלפי הממשלה ותוקפת את השר בני גנץ שהצטרף לקבינט המלחמה. ״איך אתה לא מפיל את הממשלה הבזויה בהיסטוריה, איך? כמעט 200,000 מפונים שאין להם איפה לגור, אזרחים שעסוקים כל היום בגיוסי כספים מהארץ ומחו״ל כדי לצייד את החיילים שלנו, מילואימניקים שמקבלים 209 שקל ליום, בושה, ושר אוצר אחד שלא מוכן לשחרר את הכספים שלנו  בשעה הכי קשה שלנו. בושה לדיראון עולם״. רונה לי סיימה את דבריה בזעם כשאמרה: ״גנץ איפה אתה?".

רונה לי תוקפת את בני גנץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רונה לי תוקפת את בני גנץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הרקדנית המוערכת, היא לא הכוכבת הראשונה לתקוף את הממשלה בתקופה הנוכחית. הזמר ליאור נרקיס תקף את הצמרת הביטחונית כשאמר: "גלאנט זה לא נראה שאתה ממוטט את חמאס, חוץ מלהוריד בניינים כלום. לך הביתה אתה וביבי שכל החיים הצבעתי לו, מצטער שטעיתי. מצטער בשביל עם ישראל, בשביל כל מי שהקריב ונבגד על ידי המדינה", ואילו המנחה אופירה אסייג פנתה לראש הממשלה ותקפה: "אני קוראת לך ביבי למחוק את עזה ואז תתפטר מתפקידך ותניח לנו כי הכאב והנזק שהשארת פה לא ישכח לעולם".

רונה לי שמעון (צילום: אסף ליברפרוינד)
רונה לי שמעון (צילום: אסף ליברפרוינד)