כוכב הסדרה המצליחה של נטפליקס "דברים מוזרים", ברט גלמן, תומך נלהב של ישראל, ששיתף אינספור סרטונים על החטופים ומסרים תומכים מאז פרוץ המלחמה בשבעה באוקטובר, נחת אתמול (שני) בשדה התעופה בן גוריון. גלמן הגיע לישראל כדי להביע סולידריות ותמיכה מקרוב, ולשתף סרטוני הסברה היישר מקו האש. גלמן נחת בישראל בדיוק כשכוכב אחר שהגיע לתמוך ולהסביר את ישראל לעולם, נת'ניאל בוזוליק, הודיע כי הוא עוזב את המדינה לאחר חודש שלם בו הגיע לעוטף ולקו האש כדי לצלם בעצמו את כל מה שמתרחש כאן. 

השחקן שאוחז בחשבון אינסטגרם עם כמעט מיליון עוקבים ברחבי העולם, תיעד ברשתות את רגע הגעתו ארצה בשדה התעופה ואמר: "הרגע הגענו לישראל, זה תמיד כבוד להיות פה, אנחנו נעדכן אתכם בכל הטיול שלנו פה, עם כל מי שנדבר, ובואו נלמד ביחד". ברט תיעד את תמונות החטופים המוצבים בשדה התעופה והוסיף: "אף פוסטר לא נקרע, אין מדבקות על הפנים שלהם, בלי דיבורים של שנאה ליד שמות החטופים. מדינה באבל, מתאבלים על הנופלים, ומייחלים לביטחונם וחזרתם של אחיינו ואחיותינו. חסרי תקווה אך מלאי תקווה ביחד. זאת ישראל".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Brett Gelman‎‏ (@‏‎brettgelman‎‏)‎‏

הכוכב מגיע לכאן בטיימינג מעניין מאוד, כשביממה האחרונה החלו מעריצים רבים של הסדרה בה הוא מככב להביע מחאה וקריאות להחרים את "דברים מוזרים", בעקבות תמיכתו בישראל של הכוכב הראשי של הסדרה, נואה שנאפ. שנאפ, יהודי בעצמו, תועד בבית קפה עם חברים כשהוא צוחק על החמאס וטענות המעריצים ברחבי העולם הן שנטפליקס לא גינתה אותו על כך, אולם מגנה כוכבים שתומכים בעד פלסטין. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Noah Schnapp‎‏ (@‏‎noahschnapp‎‏)‎‏