השחקנית הערבייה-ישראלית וכוכבת "פאודה" לונא מנסור, זכתה לביקורות נוקבות בימיה הראשונים של המלחמה, כשלא גינתה את הטבח האכזרי של חמאס בשבעה באוקטובר, ולא שיתפה אף לא סרטון אחד של החטופים. כמו כן, חשפנו כאן ב-TMI כי השחקנית מציגה את עצמה בסוכנות הבינלאומית בה היא מיוצגת, כמי שמתגוררת בשטחי פלסטין. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Luna Mansour‎‏ (@‏‎lunamansour‎‏)‎‏

הלילה (שלישי), כמעט חודשיים אחרי הטבח הנוראי, שברה מנסור שתיקה כשהעלתה סדרת סטוריז, באנגלית ובערבית והסבירה לאן נעלמה ומה נאלצה לבטל לאור המצב, אולם לא נקטה עמדה ברורה לגבי ישראל או גינוי החמאס: "אני יודעת שעבר הרבה זמן. לא הייתי פה כמעט חודשיים ושאלתם מה איתי אז החלטתי לשתף. אני מוכנה לחזור לאט לאט לחיים ולרשתות. פיזית אני בסדר אבל בפנים אני לא. החלטתי להתרחק מהרשתות בגלל קושי נפשי. כל המלחמה הייתה יותר מדי עבורי. לא יכולתי לסבול את החדשות והמראות הקשים אז החלטתי לקחת צעד לאחור. בהיבט האישי, יש לי הרבה דברים שאני מתמודדת איתם כמו בני משפחה שמתמודדים עם מחלה בבית החולים ואני מתפללת עבורם". 

לונא מנסור שוברת שתיקה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

כמו כן שיתפה השחקנית כי ביטלה את חתונתה לאור המצב: "הרבה שאלו גם על החתונה שלי שהייתה אמורה להתקיים לפני ארבעה ימים, ב-23 בנובמבר. לצערי החתונה בוטלה. דחינו אותה בגלל המצב כי עם כל הכבוד לחגיגות, בזמן שאחרים קוברים את האהובים שלהם, לא יכולנו לעשות את זה. זו הייתה החלטה נכונה אבל אני מבואסת מזה כי הכול היה מוכן - ההזמנות, ירח הדבש, הכול. זה באסה לבטל את היום המאושר בחייך. אני מרגישה יותר טובה עכשיו ולכן רציתי לעדכן אתכם. אוהבת אתכם".

לונא מנסור שוברת שתיקה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)