היום (שלישי), מציין סמ״ר מתן אנגרסט את יום הולדתו ה-21, כשהוא מוחזק בשבי החמאס בעזה. עסקת שחרור החטופים כידוע, כללה בתוכה רק נשים וילדים, לכן שובו של אנגרסט לא נראה באופק. בתוך כל המציאות ההזויה הזו, אחותו הקטנה של מתן, עדי אנגרסט, שנמצאת בארץ ומחכה לחזור לחבק את אחיה, מציינת גם היא היום את הולדתה ה-18 כשהיא מכבה נרות עבור שניהם ומתפללת לחזרתו. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Adi Angrest‎‏ (@‏‎adiangrest_‎‏)‎‏

הזמר אייל גולן קיבל פנייה מבני המשפחה והתבקש להקדיש לרגל יום הולדתם את השיר האהוב עליהם - ״לוחמת״ . גולן שיתף את השיר ברשתות והבטיח כי יקדיש להם אותו כשמתן ישוב מהשבי. ״לבחור שבתמונה קוראים מתן, מתן חטוף בעזה וחוגג היום יום הולדת. אחותו עדי גם חוגגת היום, השיר האהוב עליהם הוא לוחמת״, כתב גולן וסיפר על הבקשה המרגשת של המשפחה: "משפחתם ביקשה שאקדיש להם את השיר. אבל אני רוצה להקדיש להם אותו כשמתן יהיה כאן אתנו. מזל טוב עדי הלוחמת, מתן תהיה חזק עוד קצת ואתה אתנו, אין אופציה אחרת״.

אייל גולן משתף את הבקשה של עדי אנגרסט, אחותו של מתן שחטוף בעזה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן משתף את הבקשה של עדי אנגרסט, אחותו של מתן שחטוף בעזה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גולן עלה לאחרונה לכותרות כשבפרוץ המלחמה החליט לקעקע את התאריך ה-07.10.2023 בו כזכור קרה הטבח הנוראי ובנוסף, נחשף כי הזמר החליט שלא לקחת סיכונים מיותרים ודאג לחברת אבטחה פרטית שתגן עליו, על בת זוגו דניאל גרינברג ועל ילדיהם המשותפים. בשיחה שערך עם רדיו צפון סיפר על הצעד החריג שעשה כשהציב עמדת בוטקה ליד הבית שלו: "יש חרדות, וכן שמתי בוטקה עם מאבטח בתחילת הרחוב שיאבטח את כל הרחוב, אני לא רוצה להגיד אמרו ולא עשיתי, אני בשביל הביטחון של המשפחה שלי".