לאחר שרונה לי שמעון תקפה את בני גנץ בסטורי חריג ולא אופייני לכוכבת, על כך שהוא לא עושה דבר כדי להפיל את הממשלה הבזויה בהיסטוריה (כך נכתב במילותיה) שמאשרת כספים קואליציוניים מופרכים בימי המלחמה, כעת מגיע תורו של הזמר עידן רייכל שכבר עלה לכותרות בתחילת המלחמה, כששיתף את תחושת הנקם שיש לו כלפי מחבלי חמאס-דעאש. כעת, החליט הזמר לא לשתוק לגבי תחושותיו כלפי הממשלה בתקופה הרגישה בה נמצאת המדינה. 

רונה לי שמעון (צילום: אסף ליברפרוינד)
רונה לי שמעון (צילום: אסף ליברפרוינד)

הזמר, ביקר היום (שלישי) את ראש הממשלה על כך שלא לקח אחריות עד היום על מה שאירע כאן בשבעה באוקטובר והמלחמה שהגיעה בעקבות מאורעות אותו יום, ולא פוסח גם על גנץ שהצטרף לקבינט המלחמה. לטענת רייכל, גנץ לא מספיק ברור וחזק באמירותיו נגד החלטות הממשלה: ״אפשר בבקשה אמירה יותר ברורה? עם מסרים יותר חדים? מה זה נשקול את צעדנו? אמירה ריקה שאין בה כלום. עדיף לא להגיד כלום אם אין את היכולת להחליט". 

עידן רייכל זועם על התנהלות הממשלה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן רייכל זועם על התנהלות הממשלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רייכל לא עצר, והמשיך לתקוף על כך שמדובר בממשלה שלא לוקחת אחריות על מה שנעשה כאן במדינה: "שום לקיחת אחריות מימין, שום לקיחת אחריות משמאל. איך אתם מרשים לעצמכם עדיין? בגין היה אומר נשקול את צעדנו? רבין שאמר - 'כל האחריות עליי', אפילו בכישלון פעולת חילוץ נחשון וקסמן, לא היה לוקח אחריות על השבעה באוקטובר עד היום? מנהיגות״.

עידן רייכל  (צילום: דניאל קמינסקי)
עידן רייכל (צילום: דניאל קמינסקי)

כאמור, רייכל הוא לא הסלב הראשון שתוקף את השר גנץ ביממה האחרונה. כפי שהזכרנו למעלה, הרקדנית והשחקנית רונה לי זעמה אתמול (שני) בעצמה על הממשלה, ובסטורי שהעלתה כתבה: "כמעט 200,000 מפונים שאין להם איפה לגור, אזרחים שעסוקים כל היום בגיוסי כספים מהארץ ומחו״ל כדי לצייד את החיילים שלנו, מילואימניקים שמקבלים 209 שקל ליום, בושה, ושר אוצר אחד שלא מוכן לשחרר את הכספים שלנו  בשעה הכי קשה שלנו. בושה לדיראון עולם".

תקפה גם היא את הממשלה. רונה לי שמעון (צילום: עדן ירושלמי)
תקפה גם היא את הממשלה. רונה לי שמעון (צילום: עדן ירושלמי)