השחקנית הערביה לונא מנסור שמרה על שתיקה מאז פרצה המלחמה, לא גינתה את טרור חמאס וגם לא שיתפה מסרים פרו ישראלים או סרטוני זוועות מהשבעה באוקטובר, למרות שהיא השתתפה בסדרות ישראליות ובריאליטי "הישרדות" ומיוצגת בסוכנות ישראלית מובילה ייצוג 1. כמו כן, דיווחנו לראשונה שמנסור מציגה את עצמה בסוכנות הייצוג הבינלאומית כמי שמתגוררת בשטחים הכבושים.

אתמול (שלישי) היא שברה שתיקה והעלתה סדרת סטוריז בה שיתפה כי דחתה את החתונה לאור המצב והאבדות מבלי להתייחס לאיזה אבדות, שלנו או של עזה ומבלי לגנות הטבח או לנקוט בעמדה ברורה. כעת לינור סביניק, כוכבת "האח הגדול" יוצאת נגדה ומבטיחה לא נשכח כי הפעם מדובר במבצע חיסול.

לונא מנסור שוברת שתיקה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

"לונא מנסור איך זה לשבת 14 דקות מול מצלמות ולא להגיד כלום? בשביעי באוקטובר קרה למדינת ישראל אסון בקנה מידה שלא היה לפניו, האסון הזה קרה על ידי אותם אנשים שאת לא גינית, נעלמת. אבל כשצריך לדבר על החתונה ולזיין את המוח את פתאום יושבת מול המצלמה. לא פתחת את הפה ולא גינית את הדבר הזה עד היום. הרבה אני שומעת שעם ישראל שוכח ומתקדם מהר לא זוכר את הרע שעשו לו".

"אז תודות לאנשים שלא גינית עכשיו, לא רק שאנחנו הכי מוצלחים בכל דבר, אנחנו גם זוכרים מצוין אני מציעה לך שתלכי לסוכנת שלך שהציעה לך לעשות את הסרטון הפרווה הזה, ותגידי לה שהפעם זה לא כמו שאר הפעמים, הפעם לא מדובר במבצע עופרת יצוקה, מבצע עמוד ענן, הפעם מדובר במבצע חיסול".  

לינור סביניק (צילום: אור גפן)
לינור סביניק (צילום: אור גפן)