אתמול (שלישי), קיבלו מדורי הבידור שלל תמונות יח"צ של יאיר נתניהו מתנדב בארגון של "איחוד והצלה", במטרה לתקן את התדמית השלילית והביקורות שחטף נתניהו הבן, ששהה במיאמי מאז פרוץ המלחמה באותה שבת נוראית.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יאיר נתניהו (צילום: דוברות איחוד הצלה)
יאיר נתניהו (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הזמר עידן רייכל שחווה בעצמו אובדן אישי בשבעה באוקטובר ותורם רבות למדינה מאז פרצה המלחמה, לא יכול היה להישאר אדיש לפרסומים על חזרתו ארצה של נתניהו ולתיעוד שלו יושב בעמדה טלפונית ומתרים כספים באיחוד הצלה. הזמר הגיב לפרסומים של נתניהו אצל העיתונאי גיל משעלי וכתב: ״אנחנו ב-28 בנובמבר כן? הטבח היה ב- 7 באוקטובר. משעות הבוקר החיילים הגיבורים שלנו לוחמים בכל הגזרות. מאות מהם לא שבו מהקרבות, מה זה בדיוק הפוסט הזה? זה אמור להרשים מישהו שבנו של ראש ממשלת ישראל שלא היה פה כל השבועות חזר ומחרף נפשו בעמדה טלפונית? בחייאת״.

עידן רייכל (צילום: שרון רביבו)
עידן רייכל (צילום: שרון רביבו)

זו כבר הפעם השניה ביממה האחרונה שהזמר המוערך תוקף את סביבתו של ראש הממשלה. בסטורי שהעלה אתמול, זעם הכוכב על חוסר לקיחת האחריות של הממשלה הנוכחית בנוגע למצב בארץ וביקר באופן ישיר את ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר בני גנץ: "שום לקיחת אחריות מימין, שום לקיחת אחריות משמאל. איך אתם מרשים לעצמכם עדיין? בגין היה אומר נשקול את צעדנו? רבין שאמר - 'כל האחריות עליי', אפילו בכישלון פעולת חילוץ נחשון וקסמן, לא היה לוקח אחריות על השבעה באוקטובר עד היום? מנהיגות״.

גם הזמרת מאיה בוסקילה יצאה כנגד יאיר נתניהו וכתבה: "זה היה הרבה יותר אפקטיבי ורלוונטי ב-7.10. לא הבנתי את גאוות הפרסום, שבטח לא בא סתם, משום מקום. זה לא ששמו עליו שכפץ וקסדה והוא בדרך לחרף את נפשו יחד עם חיילנו הגיבורים שעזבו את ביתם, חלק הגדול גם עזבו את ילדיהם ומשפחותיהם וטרם חזרו לביתם, חלקם גם לא יחזרו. מסקנה, אם המעשה פרווה הטיימינג הזוי ורחוק מדיי מה-7.10, עדיף פשוט לא לתעד ולהצטלם". 

עידן רייכל זועם על התנהלות הממשלה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן רייכל זועם על התנהלות הממשלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)