עם סוודר ורוד וכובע גרב לבן, עלתה אתמול כוכבת "האח הגדול" סתיו קצין לקבר של אביה, יצחק קצין ז"ל, במלאות שבע שנים למותו. קצין הקריאה לו הספד מרגש: "היום לפני שבע שנים שקעה השמש באמצע היום, רגע שלא יישכח לעולם, קיבלנו את הבשורה שמעכשיו אתה מלאך. למרות שהגוף שלך כבר לא איתנו הנשמה שלך נמצאת איתנו פה. האמת שהיא מעולם לא עזבה את הגוף. אפשר לאבד אבל הרוח היא ניצחית. גם הרוחות שנטעת בי מלווים אותי בכל מצב, ונותנים לי את היכולת להמשיך לראות את האור גם אם הכל מסביב נראה חשוך. הכוחות שמזכירים לי שלא משנה מה אני אף פעם לא לבד".

סתיו קצין (צילום: קורל מזון)
סתיו קצין (צילום: קורל מזון)

לצד הדברים שהקריאה, הוסיפה יוצאת הריאליטי: "7 שנים לפטירת אבי, יצחק קצין בן פאני, אבא שלי היקר, ביום שהשם החליט לקחת אותך ממני, נכבה משהו בלב שלי, נהרגת בתאונת מצנח רחיפה בדרום אפריקה. ‏לקח לנו שבוע להביא את הגופה שלך לארץ. הזמן לא מרפא והגעגוע מתגבר משנה לשנה. אבא אני מתגעגעת אליך", כתבה קצין בתקופה האמוציונלית בה אנו שרויים.

זו לא הפעם הראשונה בה קצין משתפת את כאבה הרב על אביה. בחודש שעבר שיתפה הכוכבת פוסט על עוקבת שלה שאיבדה את אביה בשבעה באוקטובר וכתבה : "אני יודעת מה זה לאבד אבא, אבא שלי נהרג לפני כמעט שבע שנים. זה קשה, ההלוויה הייתה קורעת. אני מאחלת לך שתחזרי לחייך, זה מאוד כואב וקשה שאבא מת. "תתפללי לאבא שלך, זה יעזור לו לעלות לגן עדן. אני מתקשרת עם אבא שלי בחלומות".

סתיו קצין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סתיו קצין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)