חצי שנה חלפה מאז עבר מייקל לואיס תאונה קשה כשנפל ממפל באיי סיישל מגובה של 15 מטרים ונפצע קשה בחלקי גופו השונים. הוא עבר ניתוחים מורכבים ותהליך שיקום ממושך. עד היום הוא לא החלים לגמרי, אבל הוא מרגיש שהוא ניצח את החיים. לואיס שיתף סרטון שתיעד את עצמו סמוך לפציעה וכתב: "בין המלחמה, האבל, החטופים וכל הבלאגן בחיים האישיים והקולקטיביים של כולנו יחד - ברמה אישית קיבלתי תזכורת שלפני חצי שנה בדיוק קיבלתי את החיים שלי במתנה".

"חצי שנה של שיקום אינטנסיבי והרבה רגשות מעורבים. חצי שנה של תהייה ושאלה האם אהיה מסוגל לחזור לעצמי או לא. חצי שנה שבה עברתי פרידה, סרטן אצל אמא הלוחמת שלי, מלחמה שבה איבדתי המון חברים טובים והרבה לחצים נפשיים כמו אצל כל אחד מאיתנו, הצלחתי לשרוד. כשצילמתי את הסרטון הזה ידעתי שיום אחד כשאסתכל עליו אני אזכר בדיוק בכל מה שעברתי בשביל להגיע לכאן היום", הוסיף לואיס. 

"את הכאבים המטורפים והתסכול, את הלא נודע וחוסר הוודאות בחיים האלה ואת השאלה הגדולה ביותר 'איך אחרי מה שעברתי האם בכלל אוכל לחזור לעצמי?'. האמת היא שלא היה לי שום ספק. ידעתי שאם יצאתי מהנפילה המטורפת הזו, שמתו בדיוק באותו המקום כבר 5 בני אדם לפניי, אז אני ניצחתי את החיים. ולא כי יצאתי חי אלא כי המנטליות, הוקרת התודה, כוח הרצון והמוטיבציה המטורפים שיש לי, הם אלו שיניעו אותי להחלים ולחזור חזק יותר. מנטלית ופיזית. אני עדיין לא שם. יש לי עוד מלא עבודה. כנראה עד סוף ימיי. היד השמאלית שלי (הדומיננטית) כבר לא אותו הדבר, האגן לא אותו הדבר, האף לא אותו הדבר, שום דבר לא באמת יחזור לעצמו כמו שהיה".

"הגוף שלי אומנם נחלש אבל המיינד שלי רק התחזק. נשאלתי המון על האם התאונה המטורפת הזו שינתה אצלי משהו או גרמה לי לחשוב אחרת - אז התשובה היא לא. לא שיניתי שום דבר חוץ מלהגביר ולחזק את תחושת הרצון שלי להמשיך לעשות את הדברים שעושים לי טוב. הספורט, האנשים, הטיולים, הצילום והשיתוף. והכי חשוב - זה להמשיך לא לפחד ולזכור שיש לי כאן אך ורק סיבוב אחד".

מייקל לואיס (צילום: פרטי)
מייקל לואיס (צילום: פרטי)