חודשים אחרי שאיבד את אביו, המנחה, השחקן והזמר גיא זוארץ עבר בשבעה באוקטובר טרגדיה נוספת, כשאיבד את אחיינו עילי שנרצח במסיבת הטבע ברעים. אשתו של זוארץ, השחקנית והדוגמנית יעל בר זוהר סיפרה בחדשות הבוקר עם ניב רסקין על האובדן המשפחתי: "עילי הוא הבן של אחות של גיא. הוא האחיין שלנו. כשהייתי מדברת עליו ואומרת 'האחיין של גיא', אז הוא היה ישר אומר - לי מה זה האחיין של גיא? אנחנו לא משפחה, אני לא אחיין שלך? מבחינתי הוא ממש הדם שלי".

בסוף השבוע הגיעו זוארץ ובר זוהר למקום בו עילי נרצח. באופן מרגש אך מצמרר גם יחד - מצאו השניים פריט שככל הנראה היה שייך לנרצח שבילה בפסטיבל נובה ברעים, לצד דבר נוסף, ועל כך כתבה בר זוהר: "גיא מצא שם קליע של קלצ’ניקוב ואת הדיאודורנט שלך. איפשהו בתת מודע ובדמיון, קיוויתי שאולי אחזור איתך. הלב מסרב לקבל את רוע הגזירה ושהמוות שלך הוא סופי.

יעל בר זוהר נשברת בריאיון אצל ניב רסקין (צילום :באדיבות קשת 12)

כעת בר זוהר הלכה ברחובות תל אביב וגילתה קיר לזכרו של עילי, אחיינו של זוארץ, וכתבה: "בלי הכנה מוקדמת, הלכתי לפגישה בתל-אביב ופתאום ראיתי את הקיר הזה, שמישהו הקדיש לעילי. ברגע הלב שלי עצר והחסרתי נשימה. בשקט מקפיא מצאתי את עצמי עומדת. לא רוצה ללכת. רוצה להישאר כל דבר קטן שמחיה את עילי ונותן להרגיש אותו קרוב אני מאמצת קרוב וחזק אלי. עילי אתה בלב שלי לנצח. אמן שלא נרצחתם לחינם ושהחטופים לא סבלו לחינם ושיעשו לרוצחים האלה סוף. להשמיד".