כל אזרח בישראל שמשתמש ברשתות החברתיות ושיתף בחודשים האחרונים פוסטים לטובת הסברת ישראל במלחמה, נחשף לתגובות פרו פלסטיניות קשות, אבל נראה כי עכשיו זה עובר לשלב הבא איומים על חייהם מגישי החדשות שמסקרים את המלחמה.

"חולים, ממשיכים ליהנות מעינויים": כתב ערוץ 12 במתקפה על חמאס
כך שלומי שבת ריגש את האחים החטופים שחזרו מהשבי

מגיש חדשות '12' לשעבר,עומרי ברק, דיווח על המניפולציות של ארגון הטרור הרצחני חמאס דאעש, למחרת הדיווחים התתעורר לבקור חדש והופתע לגלות שהוא תחת מתקפה ואיומים על חייו מתומכי ופעילי חמאס.

עומרי ברק משתף ברשתות החברתיות (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
עומרי ברק משתף ברשתות החברתיות (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

ברק שיתף את התגובות המאיימות שקיבל ברשתות ביניהם "המוות יגיע אליך, כמו שהגיע לאריאל שרון, רדוף בצווחות של ילדים חפים מפשע במשך עשרות שנים, עד שאתה מחוסר הכרה, לאט לאט אברי הגוף שלך ירקבו, המוות משתלט עליך, ואתה תהיה רקוב בליבת הגיהנום".

כמו כן צירף עומרי ברק את הכיתוב "בוקר של אלפי הודעות שטנה והתקפות מגורמים פרו פלסטינים, הכל בעקבות הדיווחים שלי על המניפולציות שלהם. אלפי תגובות שנאה כאךה וניסיונות לפרוץ לאינסטגרם שלי. דיווחתי, חסמתי את מי שיכולתי אותי זה לא יעצור". 

התמונה בכתבה פורסמה מתוך רשת פייסבוק. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : sherut@maariv.co.il