אופירה אסייג ידועה כמי שלא בוחלת במילים ואמצעים כדי להעביר את עמדתה, גם כשהיא מבקרת בחריפות את הממשלה, וגם כשהיא בוחרת להחמיא ולפרגן לקולגות בערוץ. אתמול (שבת), עלתה אסייג למסך עם תכניתה לצד מעיין אדם, שזכתה לקבל הקדשה חמה מהזמר עדן חסון  על הרצח הטרגי של אחותה מפל בפסטיבל הנובה בשבעה באוקטובר.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
אופירה אסייג (צילום: אור גפן)

גם כתב הביטחון של חברת החדשות, ניר דבורי התארח בתכניתן ואסייג לא יכלה שלא להחמיא לכתב חדשות 12 שהפך לאחד מסמלי המלחמה, מחמאה כזאת שהותירה אותו אדום ממבוכה. ״אני מסיימת איתך בנימה אישית. ‏אני אומרת את מה שאני מרגישה, ניר דבורי אני רוצה לומר לך- אתה אתה הרסקיו של מדינת ישראל״. דבורי עם חיוך מבויש השיב לה: ״ ‏יש לי משפט שאני תמיד אומר, תמיד השיטו יד, תמיד יש מישהו לידכם שצריך יד״ . "‏בוא נלמד מהטוב ביותר", השיבה אסיג לדבריו . הדימוי של אסייג כבר הפך לוויראלי ועוקבים השתעשעו מהשוואה של דבורי לבקבוק רסקיו. לתשומת ליבם של חברת רסקיו, נראה שיש לכם כאן פרנזטור חדש.

אופירה אסייג מחמיאה לניר דבורי (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

זו לא הפעם הראשונה שדבורי מקבל מחמאות שחושפות עוד קצת מהאישיות הגדולה שלו. בחודש אוקטובר האחרון, חשפה כתבת הצרכנות של חברת החדשות מעיין פרתי, כי דבורי הכריח אותה לקחת את ימי המחלה שלו כדי שהמשכורת שלה לא תיפגע וכך כתבה: "האיש הזה הוא החבר הכי טוב שלי במערכת שבה אנחנו עובדים. הוא זה שנותן את העצה הכי טובה, שתמיד זמין, שתמיד רוצה לעזור ושומר ומגן. והדלת שלו תמיד פתוחה. האיש הזה ששמע על מצב רפואי קשוח שפקד אותי בעבר והכריח אותי לקחת את ימי החופשה שלו כדי שהמשכורת שלי לא תפגע (עכשיו הכל בסדר) האיש הזה הוא לב".

ניר דבורי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
ניר דבורי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)