כוכבת הפורנו ויוצרת התוכן ממוצא לבנוני, מיה קאליפה שתמכה במתקפת הטרור של חמאס ופוטרה מפלייבוי, מתייחסת ללהיט החדש של נס וסטילה - "חרבו דרבו". צמד הראפרים שמוכרים בזכות הליט שלהם "תיק קטן", מזכירים בשיר החדש את קאליפה יחד עם בלה חדיד ודואה ליפה שיצאו נגד ישראל ושרים: "(מח)בלה חדיד, דואה ליפה, מיה קאליפה, כל כלב ביג' יומו".

סטילה ונס (צילום: אמיר מאירי)
סטילה ונס (צילום: אמיר מאירי)

הלהיט הישראלי החדש שתפס את המקום הראשון במצעדי המוזיקה בישראל, הגיע עד לקאליפה עצמה שבחרה להגיב בטוויטר וכתבה: "השיר שקורא לצה"ל להרוג אותי, את בלה חדיד ואת דואה הוא על ביט של 'דריל'. הם אפילו לא יכולים לקרוא לרצח עם, עם התרבות שלהם, הם היו צריכים לעשות קולוניזציה למשהו כדי שהוא יגיע למקום הראשון". 

אם חשבתם שצמד הראפרים נותר אדיש , תחשבו שוב, כי סטילה הגיב לדבריה כשפרסם את הציוץ שלה וכתב: "בוקר טוב למיה קאליפה. איזה סתומה את" . כוכבת הפורנו מצטרפת לצמד הדוגמניות הפלסטיניות סימי והייז, שתקפו את השיר ברשתות וכתבו: "זה זן האנשים שהממשלה הישראלית מטפחת, תודה לאל שיש ישראלים שמסרבים לקחת חלק במיליטריזם חסר הלב והמגעיל".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Simi & Haze‎‏ (@‏‎simihaze‎‏)‎‏

קאליפה כידוע, התבטאה קשות נגד ישראל ואף צידדה בחמאס במתקפה של השבעה באוקטובר כשכתבה: "מישהו יכול בבקשה להגיד ללוחמי החופש בפלסטין להעיף את הטלפונים שלהם ולצלם לרוחב? אני רק רוצה לוודא שיש צילומי 4k של האנשים שלי שוברים את חומות הכלא לאחר שהם נאלצו לצאת החוצה מהבתים שלהם, אז שיהיו לנו תיעודים טובים לספרי ההיסטוריה". עוד הוסיפה כוכבת הפורנו, שאם רק היתה יודעת מה יקרה לי אם כף רגלה תדרך לשניה אחת בעזה: "מי שמסתכל על התקרית הזו ואינו מצדד בפלסטינים הוא בצד הלא נכון של האפרטהייד, וההיסטוריה תראה זאת עם הזמן".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mia K.‎‏ (@‏‎miakhalifa‎‏)‎‏