הנה אייטם שלא ציפינו בכלל שנכתוב כאן היום: דנית גריבנרג הודיעה היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה, שהיא רשמה את הכלב שלה פרדי לגן. אתם קוראים נכון, גרינברג החליטה לרשום את הכלב האהוב שלה לגן שמיועד כולו לכלבים ולשלוח אותו למסגרת חדשה וחינוכית, ול-TMI יש כל כך הרבה בדיחות בנושא אבל פרדי הוא כלב מתוק מדי ואנחנו נשאר מקצוענים ורהוטים.

פרדי כידוע, הוא הכלב המשותף של גרינברג והגרוש שלה ברק חקמט. השניים גידלו אותו יחד עד הרגע בו התגרשו ואף נתפסו בחודש אפריל האחרון לאחר הגירושים המתוקשרים, כשהם משוחחים בפייסטיים בים, ושחקמט מראה לכוכבת את הכלב האהוב שלהם משתולל בחול. כעת כאמור, התינוק של השניים גדל והגיע זמנו לעלות לכיתה א' (מתנצלים, בדיחה אחרונה בנושא אנחנו מבטיחים).

ברק חקמט, דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ברק חקמט, דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסטורי שהעלתה, גרינברג אמרה: "הבוקר יש לנו בוקר מאוד מרגש. הבוקר יש לפרדי בדיקת התאמה לגן, רשמתי אותו לגן ואנחנו צריכים לראות אם הוא מתאים. בקיצור תתפללו שפרד יתקבל כי יהיה לו שם מה זה כיף". בהמשך היום, ליוותה האמא הגאה את פרדי הקטן לגן המדובר, שם הוא עבר בדיקת התאמה כדי לראות האם הוא מתאים למסגרת ומסתדר עם שאר הכלבים. TMI כאן להרגיע ולספר שפרדי אכן עבר את ההתאמה המיוחלת ונרשם כתלמיד מן המניין.

דנית גרינברג מספרת על הגן של פרדי (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

בסטורי נוסף שהעלתה, סיפרה דנית על ההחלטה לצעד השנוי במחלוקת: "אני שמה אותו בגן כי אני מרגישה שאני לא מצליחה לתת לו את פריקת אנרגיה שהוא צריך ופרדי הוא כלב מאוד אנרגטי. ברגע שאני לא מצליחה לתת לו את הפריקה הזאת הוא נהיה מאוד needy".

מחכים ליום בו הוא יהיה אבא של שבת. דנית מודיעה שפרדי התקבל לגן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מחכים ליום בו הוא יהיה אבא של שבת. דנית מודיעה שפרדי התקבל לגן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)