אחרי שנלחמה למען ישראל במסגרת סרטוני הסברה על השבת החטופים, הכוכבת ההוליוודית גל גדות עלתה שלב והעלתה לסדר היום את הנשים שנאנסו בשבעה באוקטובר, שזכו להתעלמות ושתיקת ארגוני הנשים בעולם. גדות קראה לשחרור מידי של כל הנשים הישראליות הנמצאות בשבי. הלילה (שני) שיתפה גדות פוסט נוקב לכל 109 מיליוני העוקבים שלה בעולם על מאסי האונס והאלימות נגד נשים בשבעה באוקטובר.

"העולם הכשיל את הנשים בשבעה באוקטובר. אנחנו טוענים שאנחנו מגנים ועומדים נגד אונס, אלימות נגד נשים, לא ניתן לנשים להיות קורבנות שתיקה. אנחנו אומרים שאנחנו מאמינים לנשים, עומדים לצידן, מדברים בשמן", כתבה גדות. "‏ב-7 באוקטובר העולם היה עד לתוכניות האלימות שהוציא חמאס בזמן אמת".

גל גדות בכנס התמיכה לישראל שערכה נועה תשבי (צילום :צילום פרטי)

עוד הוסיפה הכוכבת ההוליוודית: "תוך שעות מתחילת המתקפה של השבעה באוקטובר הופיע הסרטון המצמרר הראשון של שני לוק כשהיא מובלת עירומה וטמאה על ידי התוקפים הגאים שלה. למרות זאת חודשיים חלפו ונשים עדיין נמצאות בשבי בידי האנסים האלה, והעולם נכשל בלקרוא לסיטואציה כמו שהיא. מצב חירום דחוף שדורש תגובה מכריעה".

עוד כתבה ודרשה מארגוני הנשים בעול לפעול במידי: "זה הרגע שלנו כנשים לפעול. אני מתחננת לכל אלו שעשו כל כך הרבה למען זכויות נשים גלובליות, מהאומות המאוחדות, לקהילות של זכויות אדם להצטרף לדרישה שחמאס ישחרר מיד כל אישה חטופה. לא אחרי הסיבוב הבא של תיווך בינלאומי, לא יום אחרי, הנשים האלו לא יכולות לשרוד עוד רגע אחד מהאימה הזאת".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Gal Gadot‎‏ (@‏‎gal_gadot‎‏)‎‏