אדל בספלוב מגיבה ברשתות לסערה החדשה שיצרה כשביקשה לסלק ילד ערבי מגן הילדים, כשהיא מבקרת את הורי ילדי הגן שהעבירו את ההקלטה הפרטית שלה לתקשורת, מסבירה את הפחד שלה ועומדת מאחורי הדברים שאמרה מבלי להתנצל, וגם תוקפת את הסלבס שיצאו נגדה.

בסדרת סטוריז שהעלתה אתמול (ראשון), שיתפה בספלוב: ‏"אני מעדיפה להגיב כאן בפלטפורמה שלי ולא דרך עיתונאים ותקשורת , אני מופצצת בהודעות, אני קצת כעוסה ואני אגיד למה. ‏קודם כל הודעה שאני שולחת בקבוצה של גן זו בושה שלא הייתה ‏שמישהו מנסה לפגוע ולהעביר הודעה כזאת, אני רוסייה ויהודייה אין לי שום דבר נגד ערביי ישראל. אני זוכרת שאפילו במלחמה אני הייתי היחידה שהגנה ואמרה שאסור לפילוג הזה, אבל כולנו מבחינתי אותו דבר במדינה.

אדל בספלוב נגד הורי הגן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב נגד הורי הגן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בשלב הזה, הכוכבת החלה להסביר את מאין נבעו דבריה שהודלפו: "אבל אני לא אכחיש שמה שהכי מעצבן אותי זה כל המתייפייפים למיניהם, כשחזרנו לשגרה מהמלחמה, אז אני זוכרת שכולם דיברו על הפחד מהפועלים שבונים ליד בתי ספר וגנים ולא כי חס ושלום כולם רעים, אנחנו כרגע במצב מאוד רגיש, אנחנו לא בסיטואציה רגילה, יש פחד, אני לא אכחיש, אני כאמא יש לי פחד, לא סתם הגבירו אבטחות, לא סתם צריכים להיות יותר ערניים. לא אמרתי שהילד הזה בגן או האמא או האבא יעשו משהו רע לילדים, אבל כרגע, במצב ובסיטואציה שאנחנו נמצאים בו, יש בי פחד, כן כמו שאתן פוחדות כאימהות שיהיו לכם פועלים ליד בתי הספר והגנים. שוב, אין קשר לערביי ישראל, אבל זה מאוד מפחיד אותי שאני נכנסת לגן ורואה את זה, אין קשר לגזענות, זה מלחיץ ומפחיד אותי לא רוצה לשבת בבית בחרדות. כל הפיגועים קורים במדינה שלנו מערביי ישראל, אזרחי ישראל, אז כן זה מפחיד אותי ואני בחרדות על הילדים שלי. לפעמים לא נעים לשמוע את זה אבל זאת האמת אנחנו חיים בפחד, ואני לא רוצה שזה יהיה בגן של הילד שלי. אני יודעת שהאמת לפעמים לא קלה לעיכול".

בשלב הזה, חזרה בספלוב לבקר שוב את הורי הגן: "זה שההודעה לא הייתה אמורה לעבור לתקשורת. זה מזעזע שמישהו מנסה ככה לפגוע, זאת הודעה שהייתה אמורה להיות פרטית. בטוחה שאם נפתח עכשיו הודעות, אני בטוחה שנמצא לכל אמא שיש פחד מהפועלים ליד. זה לא היה אמור לעבור לתקשורת. אבל יש פחד כשנכנסים עם כאפייה לגן, יש פחד אין מה לעשות. עצוב לי מאוד שאין לאנשים במה להתעסק פשוט להעביר הודעות מהגן זה פתטי ברמות".

כמו כן התייחסה האושיה לתגובתה של שיר אלמליח שביקרה את דבריה וכתבה נגדה: "אני לא מתכוונת להגיב יותר ובמיוחד לא למפורסמות שממש רוצות יחס ממני, אין צורך לערב כל מני שמות שאין להם קשר. ואין צורך לערבב את הדרוזים, או על הזמרים שלנו שהם חברים שלי, ואין צורך לגרום לעוד הסתה".

אדל בספלוב זועמת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב זועמת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)